آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دختر دانشجو توسط دوستش ربوده شد/روزها اسارت دختر 21 ساله در خانه آدمربایان



اخبار,اخبار حوادث,آدمربایی

 

اخبار حوادث - دختر دانشجو توسط دوستش ربوده شد/روزها اسارت دختر 21 ساله در خانه آدمربایان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری دو آدمربا و آزادی دختری که در یکی از استان‌های جنوبی ربوده شده بود، در کمتر از 48 ساعت در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ مرزبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر اعلام داشت: در پی وصول یک فقره نیابت قضایی از یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور مبنی بر ربایش دختر 21 ساله و انتقال وی به کرمانشاه جهت اخاذی از خانواده‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: در حکم نیابتی صادره از دادگاه تصریح شده، "مراد" به اتهام آدمربایی جلب شود و در صورت مخفی شدن با حصول اطمینان از حضور با اذن ورود به منزل در طول شبانه روز وارد و نسبت به جلب متهم اقدام شود.
 
مرزبانی تاکید کرد: اخبار حاکی از آن بود که متهم فردی باهوش و بسیار محتاط بوده و از چندین خط تلفن برای اخاذی استفاده می‌کند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: طبق برنامه‌ریز‌های شاکی با خانواده دختر ربوده شده، قرار ملاقات برای آزادی دختر 21 ساله تعیین می‌شود، که پلیس با محاصره محل متهم را به همراه فرد دیگری که به نظر می‌رسید محافظ بوده، ‌دستگیر می‌کند.
 
این مقام مسدول انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران محل اختفای دختر ربوده شده را شناسایی و با اعزام اکیپی به محل دختر 21 ساله که درمنزلی نگهداری می‌شد، سالم آزاد می‌کنند.
 
گفتنی است، سرانجام مشخص می‌شود دختر دانشجوی ربوده شده با آدمربا در گذشته رابطه دوستی داشته است. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------