اغفال زنان و دختران به شيوه تردستي



اخبار حوادث - اغفال زنان و دختران به شيوه تردستي

فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا شرق تهران از دستگيري فالگير دعا نويس كه با تردستي و دريافت مبالغ کلان اقدام به رمالي و اغفال زنان و دختران مي كرد، توسط پليس آگاهي خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ سلمان آدينه وند در بيان جزييات اين خبر گفت : در پي كسب خبري مبني بر رمالي و دعانويسي، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

 وي افزود: با انجام تحقيقات گسترده و اقدامات پليسي ويژه سرانجام مشخص شد يکي از اتباع غيرمجاز بيگانه با سوءاستفاده از مشکلات مردم با اخذ مبالغ هنگفت و انجام چند حرکت نمايشي تردستي مراجعه کنندگان خود را اغفال و اقدام به سحر و جادو ودعانويسي و رمالي مي کند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: تيم رسيدگي‌كننده پرونده با جمع‌آوري مستندات لازم در اين خصوص وارد عمل شدند و در عمليات ضربتي اين فرد را هنگام رمالي در حالي که تعداد زيادي از مردم ناآگاه براي رفع مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند ؛دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

سرهنگ آدينه وند با بيان اينكه در بازرسي از منزل متهم تعداد زيادي کتاب و ادوات رمالي و خرافي كشف شد در خصوص شيوه و شگرد فرد دستگير شده گفت: متهم در مقابل مراجعان خود و براي جلب توجه آنان ابتدا چندين تردستي انجام مي داده و بعد از جلب نظر آنان اقدام به اخاذي و گرفتن مبالغ کلان براي نوشتن دعاهاي مخصوص براي رفع مشکلات شهروندان مي کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا در خاتمه با بيان اينکه فرد دستگير شده علاوه بر رمالي و تردستي اقدام به اغفال زنان و دختران نا آگاه نيز مي کرده به شهرونداني كه به اميد حل مشكلات زندگي خود به افراد رمال و دعانويس مراجعه مي كنند گفت: متاسفانه با وجود اعلام هشدارها و توصيه هاي فراوان در اين خصوص باز شاهد مراجعه برخي از شهروندان به اين گونه افراد هستيم كه نه تنها مشكلاتشان حل نشده بلكه تاوان سختي را نیز پرداخت كرده‌اند. 

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------