آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشف نوشابه‌های تریاکی در زنجان



اخبار حوادث - کشف نوشابه‌های تریاکی در زنجان

در بازرسی از این متهمان دستگیر شده، پنج کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل بطری‌های نوشابه جاسازی شده بود کشف شد.

 رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: در بازرسی از دو نفر مشکوک دستگیر شده، پنج کیلوگرم موادمخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل بطری‌های نوشابه جاسازی شده بود، کشف شد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ مختار شیرمحمدی، اظهارکرد: با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان، دو قاچاقچی موادمخدر که پنج کیلوگرم تریاک را به طرز ماهرانه‌ای داخل بطری‌های نوشابه جاسازی کرده بودند، دستگیر شدند.
 
وی تصریح‌کرد: این ماموران در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان ایجرود قرار گرفتند.
 
شیرمحمدی ادامه داد: این متهم به نام ˈج- حˈ که در تهران ساکن بود، موادمخدر از نوع تریاک را در وزن‌های بالا تهیه و با همکاری یکی از همدستانش پس از انتقال به شهرستان ایجرود توزیع می‌کردند.
 
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند متهمان قصد دارند محموله پنج کیلویی تریاک را با خودرو پراید از استان البرز به شهرستان ایجرود منتقل کنند.
 
شیرمحمدی ادامه داد: به دنبال اطلاع از این موضوع، چهار تیم ویژه اطلاعاتی تشکیل و با انجام عملیات ویژه این متهمان در عوارضی زنجان _قزوین متوقف شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این متهمان دستگیر شده، پنج کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل بطری‌های نوشابه جاسازی شده بود کشف شد.
 
شیرمحمدی با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، تصریح‌کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------