آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

قتل یک کودک در گرگان به دست مادرش



اخبار حوادث - قتل یک کودک در گرگان به دست مادرش

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از این موضوع مادر بچه‎ها آش را با مواد شیمیایی مسموم می‎کند و در موقع شام بچه‎ها زودتر از پدر و مادر خود شروع به خوردن آش می‎کنند و هر دو مسموم شده که متاسفانه یکی از کودکان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری مادر گرگانی که کودکش را به کام مرگ برد خبر داد.

به گزارش فارس، کمتر از یک ماه گذشته خبری در هفته‎نامه‎ها و سایت‎های محلی مبنی بر کشته شدن کودکی در گرگان مرکز استان گلستان با آش نذری موجی از ناراحتی را در بین مردم این شهرستان و به تبع آن در استان گلستان به راه انداخت.

در این بین شایعه‎های متعددی در خصوص علل رخ دادن این حادثه ناگوار، موجی از نگرانی را در بین مردم استان گلستان ایجاد کرد.

اما امروز خبر دستگیری و اعتراف قاتل این کودک پرده از راز این پرونده ناگوار برداشت اما ناگواری بزرگتر این پرونده این است که مشخص شد قاتل این کودک خردسال مادر وی بوده است.

قتل کودک گرگانی با آش‎نذری
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در تشریح جزئیات این حادثه در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در تاریخ 23 خردادماه سال جاری که مصادف با شب نیمه شعبان نیز بود از طریق پلیس 110 خبری به پلیس آگاهی استان وصال شد مبنی بر اینکه دو کودک از یک خانواده در گرگان بر اثر خوردن آش نذری مسموم شده‎اند و یکی از این دو کودک در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

محمدرضا اکبری ادامه داد: به همین منظور بررسی ابعاد این حادثه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و اقدامات گسترده‎ای در خصوص علت وقوع این مسمومیت آغاز شد.

وی افزود: در بررسی مقدماتی پرونده، پدر خانواده یکی از همسایگان محل کسب خود که سابقه مشاجره با وی را داشته به عنوان مظنون معرفی می‎کند که این فرد بلافاصله به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: به دلیل اینکه قرائن و دلایلی که علیه این فرد وجود داشت دستور بازداشت این فرد به عنوان تنها مظنون پرونده صادر شد و همزمان کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی تحقیقات دقیق‎تر و گسترده‎تری را در اطراف خانواده مقتول آغاز کردند.

اختلاف خانوادگی علت وقوع جنایت حولناک
اکبری تاکید کرد: در بررسی‎های انجام شده ما به مادر کودک به قتل رسیده مظنون شدیم و پس از بررسی‎های دقیق‎تر متاسفانه ظن ما درست بود و مشخص شد که مادر بچه‎ها با برنامه‎ریزی قبلی اقدام به تهیه آش کرده بود و از طریق آژانس تلفنی، آش را به درب منزل رسانده بود و عنوان کرد که آش نذری آورده‎اند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از این موضوع مادر بچه‎ها آش را با مواد شیمیایی مسموم می‎کند و در موقع شام بچه‎ها زودتر از پدر و مادر خود شروع به خوردن آش می‎کنند و هر دو مسموم شده که متاسفانه یکی از کودکان جان خود را از دست داد.

اکبری اضافه کرد: در حال حاضر مادر کودک به این موضوع اعتراف کرده و هم‎اکنون نیز این فرد بازداشت است.

وی تاکید کرد: نکته بسیار مهم در این پرونده این است که در روزهای نخست انتشار خبر این حادثه عده‎ای افراد سودجو اقدام به پراکنده کردن شایعه‎های نادرستی کردند تا مردم از آش‎های نذری استفاده نکنند و موجی از نگرانی را در بین مردم ایجاد کرد که با کشف راز این پرونده این شایعه‎ها نیز از بین خواهد رفت و تاکید می‎کنم که هیچکدام صحت نداشته است.

اکبری در پایان علت و انگیزه وقوع این جنایت را اختلاف خانوادگی قاتل با همسرش عنوان کرد. 

اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------