سناریوی شوم همسر جنایتکار با همکاری دوست پسرش



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - سناریوی شوم همسر جنایتکار با همکاری دوست پسرش/راز جسد سوخته در جنگل‌های گیلان فاش شد

زنی که شوهرش با بی رحمی به قتل رسانده بود، در پلیس آگاهی جزئیات جنایتش را بازگو کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در پی وصول یک پرونده در آذر ماه سال گذشته مبنی بر فوت مشکوک فردی به نام نادر که جسدش در آتش سوخته و موتورسیکلتش در شهرستان رشت رها شده بود، به اداره جنایی پلیس آگاهی فرستاده شد و رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفت.
 
تحقیقات پلیس از صحنه جرم نشان می‌داد که جنایت بزرگی رخ داده است ، لذا اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی نسبت به روشن کردن زوایای پنهان پرونده بیشتر شد.
 
در اقدام بعدی کارآگاهان در منزل متوفی به سرنخی رسیدند که ظن ماموران را به همسر متوفی به نام نازنین کشیده و ماموران با هماهنگی قضایی وی را بازداشت و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
 
نازنین ابتدا منکر هرگونه جنایتی بر علیه شوهر می‌شود ولی پس از اینکه با شواهد و مستندات پلیس روبررو می‌گردد، به ناچار لب به سخن گشوده و قتل هولناک همسرش را اعتراف می‌کند.
 
نازنین در تشریح وقوع این جنایت گفت: مدتی با شوهرم اختلاف داشتم و اخیرا نیز با او به مدت 2 ماه قهر بوده و در خانه پدرم زندگی می‌کردم.
 
وی افزود: حدود 4 روز قبل از وقوع جنایت به خانه بازگشتم ولی هنوز مشکلاتم با شوهرم به قوت خودش باقی بود و هیچگونه تغییری در نادر ایجاد نشده بود، لذا من نیز که این مشکلات را بی‌پایان می‌پنداشتم، تصمیم به قتل هسرم گرفتم.
 
نازنین گفت: روز حادثه با میله آهنی که از قبل آمده کرده بودم در موقعیتی مناسب از پشت چند ضربه محکم به سر شوهرم زدم و او را زمینگیر کردم. سرانجام از ترس که ناگهان از جای بلند شود با چند ضربه دیگر او را به قتل رسانده و جسدش را به داخل حمام بردم و داخل پتو پیچیدم.
 
این زن جنایتکار ادامه داد: سپس با دوستم به هویت کامران که حدود 6 ماه بود با یکدگر آشنا شده بودیم، تماس گرفتم و او را به منزل فراخواندم و او نیز پس از حضور در خانه جسد نادر را با موتورسیکلتش از خانه خارج کردیم.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از چند دقیقه تردد در حاشیه شهر سرانجام مکان مناسبی در کنار جنگل پیدا کردیم و سپس با بازکردن شیر بنزین موتور و ریختن بنزین روی نادر قصد به آتش کشیدن جسد را داشتم که ناگهان دلم برای شوهرم به درد آمد و با رها کردن جسد به خانه بازگشتم.
 
پس از اظهارات نازنین ، پسر جوان که در این قتل شرکت داشت توسط پلیس شناسایی و دستگیر می‌شود.
 
پسر جوان که کامران نام داشت در بازجویی فنی و پلیس ماموران آگاهی به سوزاندن جسد نادر اعتراف کرد و گفت: پس از اینکه نازنین به سمت خانه شان رفت ، من توسط یک کبیرت جسد و موتورسیکلت را آتش زده و از محل گرختم.
 
گفتنی است ، متهمان پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------