سوءاستفاده از پسر معلول



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 

اخبار حوادث - سوءاستفاده از پسر معلول برای دستبرد سریالی به منازل

اعضای باند سارقان خانوادگی که با سوءاستفاده از پسر معلول خود سرقت های سریالی از منازل را انجام می دادند، پس از دستگیری به دهها سرقت در پنج استان اعتراف کردند.

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قزوین در این باره به خبرنگار مهر گفت: چندی قبل کارآگاهان پلیس آگاهی استان در جریان سرقت های مشابه منازل در قزوین قرار گرفتند. بررسی ها نشان داد، تمام سرقت ها به یک شیوه رخ داده و سارقان پس از اطمینان از نبود صاحبخانه به آنجا دستبرد زده اند.

وی افزود: با تجسس های پلیسی در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، در صحنه برخی سرقت های ردپایی از زن و مردی همراه دو فرزندشان دیده شده است. با کشف این سرنخ و به دست آمدن مشخصات خودروی سارقان تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند آغاز شد و متهمان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خصوص شگرد اعضای این باند گفت: سارقان چهار عضو یک خانواده هستند که در سرقت های خود از پسر معلول خود هم سوء استفاده می کردند. اعضای این باند ابتدا به بهانه پرسیدن آدرس به در منازل مراجعه کرده و در صورتی که کسی پاسخگو نبود وارد خانه شده و لوازم کم حجم با ارزش را سرقت می کردند.

وی افزود: اگر هنگام سرقت صاحبخانه یا یکی از اهالی محل سر می رسید، پسر معلول وارد صحنه می شد و با غش کردن سعی کمی کرد اعضای خانواده اش را نجات دهد.

میرحیدری خاطر نشان کرد، اعضای این باند در بازجویی ها به سرقت های منازل در استان های گیلان، قزوین، تهران ، البرز و زنجان اعتراف کرده اند که تعداد شش فقره از سرقت های آنها در استان قزوین رخ داده بود.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات از سارقان ادامه دارد ، خاطر نشان کرد، افرادی که به این شیوه خانه هایشان مورد دستبرد قرار گرفته برای شکایت می توانند به پلیس آگاهی قزوین مراجعه کنند.
اخبار حوادث - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------