اطلاعات جدید از مسافران هواپیمای ساقط شده خطوط مالزی



اخبار,اخبار حوادث ,هواپیمای ساقط شده خطوط مالزی

 

اخبار حوادث - اطلاعات جدید از مسافران هواپیمای ساقط شده خطوط مالزی

اطلاعات جدیدی از هویت مسافران پرواز مالزی که در مرز اوکراین وروسیه منفجر شد منتشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، وال استریت ژورنال خبرداده که منابع امنیتی آمریکا می گویند این هواپیمای مسافربری با یک موشک زمین به هوا هدف قرار گرفته است.

خطوط هواپیمایی مالزی اعلام کرده مشغول کنترل دقیق لیست پرواز است اما پیش از اعلام دقیق اسامی مسافران می‌تواند تایید کند که ۱۵۴ شهروند هلند، ۲۷ استرالیایی، ۴۳ مالزیایی، ۱۲ اندونزیایی، ۹ بریتانیایی به همراه ۴ آلمانی، ۴ بلژیکی، ۳ فیلیپینی و یک کانادایی در پرواز ام.اچ ۱۷ حضور داشته اند که همگی کشته شده‌اند. ملیت ۴۱ مسافر دیگر این هواپیما هنوز اعلام نشده است.


این بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی مالزی علاوه بر ۲۸۰ مسافر ۱۵ خدمه هم داشت و از آمستردام، پایتخت هلند، عازم کوآلالامپور، پایتخت مالزی بود که در آسمان اوکراین و در حالی که در ارتفاع بالای ۱۰ هزار متری پرواز می کرد به نظر می‌رسد "مورد هدف قرار گرفته" و لحظاتی بعد سرنگون شد.

دومین هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی است که امسال سقوط کرده است. پرواز ام.اچ. ۳۷۰ که در ماه آوریل از کوآلالامپور عازم پکن بود پس از ناپدید شدن از روی صفحه رادار دیگر تماسی با زمین برقرار نکرد و هنوز هم هیچ اثری از بقایای آن یافت نشده است.

خطوط هوایی دیگر کشورها پس از این واقعه اعلام کردند که مسیر پروازهای بین المللی خود را از آسمان اوکراین منحرف کرده و مسیرهای جدیدی را از حاشیه مرزهای اوکراین و روسیه برای ادامه سفرهای هوایی انتخاب کرده اند.
اخبار حوادث - خبرآنلاین, بی بی سی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------