دزدی میلیاردی زن سارق با ایجاد رابطه دوستی



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - دزدی میلیاردی زن سارق با ایجاد رابطه دوستی

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف سرقت 2 میلیارد ریالی از مغازه عتیقه فروشی در شهریار توسط زن و شوهر سارق با شگرد ایجاد رابطه دوستی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ افضل گلزاری گفت: با دریافت پرونده‌ایی با موضوع سرقت از مغازه فروش اشیای قدیمی و عتیقه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در مورد نحوه سرقت اظهار کرد: زنی با چند بار مراجعه به مغازه عتیقه فروشی با صاحب مغازه ارتباط دوستی برقرار کرده و سپس با اجرای نقشه‌ای که از قبل با همسرش طراحی کرده بود اقدام به تعارف غذای مسموم به داروهای بیهوشی به مالباخته کرده و وی را بیهوش می‌کرد.
 
گلزاری ادامه داد: متهم با همدستی شوهرش اقدام به سرقت اموال عتیقه به ارزش 210 میلیون تومان از مغازه عتیقه فروشی کرده بود.
 
وی تصریح کرد: با بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات مقدماتی و بررسی سرنخ‌های به دست آمده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس در نهایت زن و شوهر سارق شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و مقداری از اموال مسروقه نیز کشف شد.
 
گلزاری در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به دلایل و قرائن صریح پلیس زوج سارق به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و با قرار سه میلیارد ریالی روانه زندان شدند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------