قتل پدر توسط دو برادر 16 و 17 ساله!



اخبار حوادث - قتل پدر توسط دو برادر 16 و 17 ساله!

کارآگاهان برای افشای راز این جنایت راهی صحنه قتل در یکی از روستاهای اطراف جهرم شدند، که در تحقیقات از شاهدان ماجرا دریافتند،‌ پسران مقتول با او درگیر شده و با ضربات چاقو پدرشان را از پای در آوردند.

دو برادری که در جنایتی هولناک پدر خود را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس در کمتر از 24 شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم در جریان قتل مرد میانسالی در یکی از بیمارستان ها قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: کارآگاهان برای افشای راز این جنایت راهی صحنه قتل در یکی از روستاهای اطراف جهرم شدند، که در تحقیقات از شاهدان ماجرا دریافتند،‌ پسران مقتول با او درگیر شده و با ضربات چاقو پدرشان را از پای در آوردند.
 
وی با بیان اینکه این دو برادر 16 و 17 ساله پس از جنایت پا به فرار گذاشته بودند، گفت: بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه آنان شناسایی و دستگیر شدند.
 
سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شدند و ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی با پدرشان اعلام کردند.
 
تصریح فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: پسران جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------