آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

حال ۲ نفر از مصدومان سانحه هوایی وخیم است



اخبار حوادث - حال ۲ نفر از مصدومان سانحه هوایی وخیم است

وی افزود: 9 نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی ارجاع داده شده‌اند که متأسفانه حال دو نفر وخیم است و دچار سوختگی بالای 60 درصد و عمیق شده‌اند که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مدیر پرستاری و روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری گفت: حال ۲ نفر از مصدومان سانحه هوایی وخیم است. ۳ زن، یک کودک یک و نیم ساله و 5 مرد مصدومان را تشکیل می‌دهند.

پرویز نمازی در گفت‌وگو با فارس،درباره وضعیت مصدومان سانحه هوایی امروز اظهار داشت: از صبح که اطلاع داده شد این حادثه رخ داده است تمام توان خود را بسیج کردیم تا به هر تعداد از مصدومان خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: 9 نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی ارجاع داده شده‌اند که متأسفانه حال دو نفر وخیم است و دچار سوختگی بالای 60 درصد و عمیق شده‌اند که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات لازم را به کار گرفته‌ایم تا به همه این عزیزان خدمات لازم را ارائه دهیم. 3 نفر زن، یک کودک یک و نیم ساله و 5 مرد مصدومان را تشکیل می‌دهند.

مدیر پرستاری و روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری گفت: به نظر می‌رسد 5 نفر از مصدومان نسبت به فامیلی با یکدیگر دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های استنشاقی و وارد شدن ضربات دیگر در حال حاضر نمی‌توان در مورد میزان خطر به طور قاطع صحبت کرد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها و بستگان مصدومان به بیمارستان مراجعه کردند و از وضعیت درمان و رسیدگی به عزیزان خود اطمینان پیدا کردند خوشبختانه سایر نفرات در وضعیت خوبی به سر می‌برند و درصد سوختگی آنها بالا نیست بیشترین سوختگی در ناحیه دستها و صورت رخ داده است.

مدیر پرستاری و روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری اظهار داشت: تمام تجهیزات، امکانات و نیروهای انسانی را از صبح پیش‌بینی کرده و سامانه هشدار اولیه را فعال کردیم و پرسنل خود را در وضعیت زرد قرار دادیم تا زمانی که از ستاد دانشگاه تعداد مصدومان اطلاع داده شد.

وی افزود: 2 نفر به طور مستقیم به بیمارستان آمده و سایر مصدومان ابتدا به سایر بیمارستان‌ها انتقال و سپس به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری آورده شدند. 

اخبار حوادث - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------