دام اینترنتی مرد زن‌نما برای زنان جویای سرگرمی



اخبار حوادث - دام اینترنتی مرد زن‌نما برای زنان جویای سرگرمی

زن جوانی که از طریق فضای مجازی قصد تفریح و سرگرمی داشت ناخواسته در دام مرد زن‌نما گرفتار شد.

به گزارش فارس، سرهنگ یزدان نیکنام رئیس پلیس فتای استان البرز با اعلام این خبر، گفت: در پی مراجعه زن جوانی به پلیس فتای استان و اظهار شکایت مبنی بر اینکه از سوی یک مرد زن‌نما در فضای مجازی اغفال شده و مورد اخاذی قرار گرفته است بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

شاکی در تحقیقات تکمیلی مأموران، بیان داشت: به قصد تفریح و سرگرمی به دنبال زنی بودم تا از طریق چت کردن و گشت و گذار در فضای اینترنتی با وی ارتباط برقرار کنم که پس از چندی جستجو در این فضا به عکس زنی برخورد کردم که از نظر ظاهری جذابیت خاصی داشت و احساس کردم این فرد همان کسی است که می توانم با او دوست شوم.

سرهنگ نیکنام در ادامه توضیحات شاکی، گفت: این زن جوان بی درنگ درخواست دوستی خود را برای وی فرستاد که از سوی وی پذیرفته شد، بنابراین چند روزی از ارتباط آنها در این فضا می‌گذشت که آن زن، وی را با حرف هایش مجذوب خود کرده بود و شاکی فکر می کرد از یک خواهر به وی نزدیکتر است.

رئیس پلیس فتا گفت: به گفته شاکی این ارتباط اینترنتی ادامه داشت تا اینکه با وی تماس گرفته و با یک ترفند جدید، از وی خواست تا عکس‌های خصوصی اش را برای وی ارسال کند تا مطمئن شود که با یک خانم در ارتباط است.

شاکی با اطمینان از اینکه طرف مقابل وی یک خانم است اقدام به ارسال عکس‌های خود کرده اما این فرد در مرحله بعدی از وی خواست تا به منظور برقراری ارتباط قوی تر بین آن‌ها شماره همراهش را در اختیار او بگذارد.

شاکی پرونده ادامه داد: چند روز پس از دادن شماره تلفن همراهم به صدا در آمد با خیال اینکه می‌توانم برای اولین بار صدای خانمی را که تا دیروز فقط عکسش را می دیدم بشنوم ذوق زده شده و تلفن را جواب دادم ولی به جای شنیدن صدای زن متوجه شدم او یک مرد است که تا امروز با اشکال مختلف در پی فریب من بوده تا نیت شوم خود را که همان اخاذی از من بود را اجرا کند.

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد این فضا دریافتند که متهم کسی جز یک مرد نیست که با معرفی خود به عنوان زن جوان قصد فریب و اغفال این خانم را داشته است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع مأموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق شدند با به کارگیری شیوه‌های نوین کشف جرم و انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در کرج دستگیر کنند.

نیکنام تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرم خود اعتراف کرده و اقرار داشت که با جلب اعتماد زنان جوانی که به دنبال سرگرمی و داشتن هم صحبت برای خود بودند از آن‌ها می‌خواست تا به منظور آشنایی بیشتر عکس و شماره تماس خود برای وی ارسال کنند و از این طریق دست به اخاذی و سوء استفاده از آن‌ها می‌کرد. 

اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------