آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

پایان 23 روز اسارت پسر جوان در چنگال گروگانگیران



اخبار,اخبار حوادث , گروگانگیری

 

اخبار حوادث - سردار میرفیضی خبر داد:
پایان 23 روز اسارت پسر جوان در چنگال گروگانگیران

فرمانده انتظامی استان گلستان از پایان گروگانگیری 23 روزه و آزادی گروگان 20 ساله در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در تاریخ 31 تیر ماه سال جاری فردی به پلیس آگاهی رامیان مراجعه و اعلام کرد که فرزند 20 ساله وی شب گذشته از خانه خارج و تاکنون بازنگشته است.
 
وی ادامه داد: فرد مراجعه‌کننده به پلیس اظهار کرد که فردی از طریق تلفن همراه فرزندش تماس گرفته و ادعای به گروگان گرفتن فرزند 20 ساله‌اش را داشته و برای آزادی وی تقاضای 500 میلیون تومان وجه نقد کرده است.
 
فرمانده انتظامی استان گلستان خاطر نشان کرد: پس از اظهارات این فرد بلافاصله تیم تخصصی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شده و با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی احتمال داده شد که فرد ربوده شده در استان سیستان و بلوچستان باشد.
 
میرفیضی اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی لازم تیم ویژه به این استان اعزام شد و در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که محل نگهداری گروگان باید در شهرستان زابل باشد.

وی گفت: در همین راستا اقدامات اطلاعاتی و رصدهای مداوم در منطقه تشدید شد و محل‌های مشکوک تحت نظر شبانه‌روزی قرار گرفت و در نهایت 2 نفر از گروگان‌گیران شناسایی شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پس از شناسایی افراد مشخص شد که آنها دارای سوابق آدم‌ربایی و سرقت بوده و با اقدام فوری و ضربتی پلیس این دو نفر دستگیر و خودرویی که گروگان با آن ربوده شده بود نیز توقیف شد.
 
میرفیضی افزود: پس از دستگیری ربایندگان اعتراف کردند که گروگان را به شهرستان خان‌ببین استان گلستان منتقل کرده که با انجام یک عملیات موفق در گلستان یکی دیگر از گروگان‌گیران دستگیر و خودروی دیگری نیز در ارتباط با این پرونده توقیف شد.
 
وی اضافه کرد: گروگان‌گیران که با اقدامات ویژه پلیس از دستگیری همدستان خود مطلع شده و عرصه را بر خود تنگ دیده بودند گروگان را آزاد کرده و با انجام تشریفات قانونی گروگان 20 ساله صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.
 
میرفیضی در پایان درخصوص علت و انگیزه این واقعه عنوان کرد: با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این گروگان‌گیری به دلیل مسائل مالی و اختلافات گروگان‌گیران با پدر خانواده بوده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------