دکتر قلابي شکارچي خانم ها در فضاي مجازي



اخبار حوادث - دکتر قلابي شکارچي خانم ها در فضاي مجازي

مقام انتظامي در فضاي سايبر تصريح کرد: متهم پس از جلب اعتماد قربانيان ، در فضاي واقعي هم با آنها ارتباط برقرار مي کرد و مبالغي بين 5 تا 20 ميليون ريال به عنوان قرض از آنها گرفته بود .

پزشک قلابی که با سوء استفاده از عکس های زنان از آنها اخاذی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر،سرهنگ فرامرز شاکري در جمع خبرنگاران گفت:کارشناسان پليس فتا گرداننده صفحه اي را در فضاي مجازي شناسايي کردند که تحت عنوان پزشک و مشاغل کليدي خانم هاي را به قصد ازدواج در فضاي مجازي شکار مي کرد.

وي افزود : گرداننده اين صفحه با خانم هاي که ارتباط در فضاي مجازي داشت ، پس از تخليه اطلاعاتي و وارد شدن به حريم خصوصي اعتماد آنها را به خود جلب مي کرد.

اين مقام انتظامي در فضاي سايبر تصريح کرد: متهم پس از جلب اعتماد قربانيان ، در فضاي واقعي هم با آنها ارتباط برقرار مي کرد و مبالغي بين 5 تا 20 ميليون ريال به عنوان قرض از آنها گرفته بود .

رئيس پليس فتا در ادامه بيان داشت : هنگامي که قربانيان وجه خود را از اين کلاهبردار مطالبه مي کردند ، از سوي وي تهديد مي شدند که عکس ها و اطلاعات خصوصي آنها در فضاي مجازي پخش می شود.

سرهنگ  شاکري گفت : متهم که يک جوان 30 ساله است دستگير و صراحتا به بزه ارتکابي اقرار کرد. تا کنون تعداد قابل توجهي از قربانيان شناسايي شده و اميد است با اطلاع رساني صورت گرفته افرادي که به اين شيوه از آنها کلاهبرداري شده است جهت اقامه دعوا به پليس فتا مراجعه کنند.
اخبار حوادث - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------