آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دوستی در خیابان، قتل در اتاق اجاره‌ای



اخبار,اخبار حوادث , پرونده قتل

 

اخبار حوادث - دوستی در خیابان، قتل در اتاق اجاره‌ای

جوان ۲۸ ساله‌ای که متهم است زنی را در اتاق اجاره‌ای خود به قتل رسانده در حالی روز گذشته و در بازسازی صحنه جنایت، ارتکاب قتل را انکار می‌کرد که پزشکی قانونی علت مرگ زن ۳۵ ساله را «خفگی» بر اثر انسداد راه تنفسی تشخیص داده است.

متهم این پرونده جنایی که پس از حدود ۳ ماه فرار از چنگ قانون دستگیر شده است صبح روز گذشته توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به محل وقوع قتل در بولوار وحدت مشهد هدایت شد تا زوایای پنهان «مرگ در اتاق اجاره‌ای» را بازگو کند.

در آغاز بازسازی صحنه قتل، که کارآگاه محمدی (رئیس دایره قتل پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز حضور داشت، ابتدا افسر پرونده، خلاصه‌ای از ماجرای کشف جسد و چگونگی دستگیری متهم و همچنین اعترافات وی در مراحل بازجویی را تشریح کرد و سپس به دستور قاضی علی موحدی راد، متهم ۲۸ ساله مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا ضمن بیان جزئیات حادثه به سوالات مقام قضایی پاسخ دهد.

او در حالی که سعی می‌کرد استرس خود را پنهان کند، حلقه دستبندهای آهنین را در دستانش جابجا کرد و منتظر دستور قاضی ویژه قتل ماند. در این هنگام قاضی با تفهیم اتهام قتل عمد، از وی خواست حقیقت ماجرا را بیان کند. او پس از معرفی خود و اظهار اینکه قبلا با آن زن در خیابان دوست شده و پس از مدتی از وی خواستگاری کرده بود گفت: حدود ۳ روز قبل از حادثه از کرج به مشهد آمدیم و من اتاقی را در یک منزل شخصی اجاره کردم. آن زن به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشت و قرص هم مصرف می‌کرد. روز حادثه من بیرون رفتم و او در اتاق اجاره‌ای تنها بود. وقتی به خانه بازگشتم دیدم او با وضعیتی وخیم و در حالت نشسته سرش را روی زمین قرار داده است. هنگامی که او را تکان دادم به زمین افتاد. فکر کردم بیهوش شده است چند سیلی به صورتش زدم اثری نکرد. با نی قلیان چند ضربه به پا‌هایش زدم و سپس برای آنکه ببینم از آن حالت خارج می‌شود یا نه، پایش را با فندک سوزاندم!

وی درباره کبودی‌های ایجاد شده روی صورت و گلوی آن زن نیز گفت: احتمالاً کبودی‌ها به خاطر ضرباتی که به او زدم ایجاد شده است. در این لحظه قاضی ویژه قتل عمد سوال کرد: «چند تکه دستمال کاغذی در دهان و گلوی متوفی هم وجود داشت چگونه آن‌ها را به داخل گلوی آن زن فرو کردی؟»

متهم پاسخ داد: وقتی دیدم آب از دهان او خارج می‌شود چند تکه دستمال کاغذی را کنار لبش گذاشتم، اما آن‌ها را به گلوی او فرو نکردم. وی همچنین به سوال دیگر قاضی که پرسید در آن شرایط حتی اگر کمی آب از دهان او هم خارج می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ این گونه پاسخ داد: من دهانش را به زور باز کردم چون دهان او قفل شده بود.

متهم این پرونده جنایی در ادامه اعترافاتش و درباره زیرپوشی که به دور گردن متوفی پیچیده شده بود نیز گفت: من لباس‌های او را تنش کردم و چون ترسیده بودم، بیرون رفتم و با اورژانس تماس گرفتم پس از آن هم از محل فرار کردم. او درباره اختلاف خود با زن جوانی که با وی از کرج به مشهد آمده بود نیز گفت: من فقط به خاطر رعایت نکردن حجاب با او درگیری داشتم.

به گزارش جام جم سرا، متهم در حالی این اظهارات را بر زبان جاری می‌کرد که یکی از مغازه داران مشهدی نیز از مشاجره شدید لفظی آن‌ها در داخل مغازه‌اش پرده برداشت. همچنین بررسی‌های پلیس مشخص کرد که او هنگام فرار از مشهد و با تلفن همراه یک رهگذر با اورژانس تماس گرفته است تا اثری از خود بر جا نگذارد.

بنابراین گزارش، پس از اعترافات متهم در صحنه جنایت، قاضی موحدی راد دستور پایان بازسازی صحنه قتل را صادر کرد و جوان ۲۸ ساله با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

به نقل از آریا، آبان سال گذشته، مردی با اورژانس مشهد تماس گرفته بود و در حالی که به شدت نگران بود آدرس یک اتاق اجاره‌ای را به ماموران اورژانس داد و گفت: حال همسرم اصلا خوب نیست! و تلفن را قطع کرد. دقایقی بعد ماموران اورژانس با جسد زن ۳۵ ساله‌ای روبرو شدند که زیرپوشی دور گردنش قرار داشت و آثار درگیری و ضرب و جرح نیز بر سر و صورت وی نمایان بود.

با گزارش این حادثه به پلیس و قاضی ویژه قتل عمد، بررسی‌های قضایی توسط قاضی ویژه قتل عمد در این باره آغاز شد. وقتی پزشک قانونی در معاینه جسد چند تکه دستمال کاغذی را نیز از گلوی متوفی خارج کرد این پرونده رنگ جنایی گرفت. پزشکان قانونی علت مرگ وی را خفگی بر اثر انسداد راه تنفسی اعلام کردند و گفتند که حدود ۱۲ ساعت از مرگ زن جوان گذشته. بدین ترتیب شناسایی مسافر فراری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد که ۳ ماه بعد وی در کرج به دام افتاد.
اخبار حوادث - جام‌جم‌

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------