اخاذی زوج جوان از مردان مجرد



اخبار حوادث - اخاذی زوج جوان از مردان مجرد

زن جوانی که به بهانه ازدواج مردان را فریب می‌داد و با همدستی شوهرش از آنها اخاذی می‌کرد، همراه همدستش تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارش جام جم، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از زن و مردی به اتهام اخاذی شکایت کرد.

شاکی گفت: چندی پیش با زن جوانی آشنا شدم که همراه برادرش در تهران زندگی می کرد. در پی علاقه به وی تصمیم به ازدواج با او را گرفتم. برای او طلا خریده و قرار بود آن را پس از عقد و جشن ازدواج به وی هدیه کنم، اما دو هفته پیش از مراسم ازدواج فردی با خانه ام تلفنی تماس گرفت و تهدید کرد باید از این ازدواج منصرف شوم.

وی اضافه کرد: این مزاحمت و تهدیدهای تلفنی ادامه داشت تا این که مرد مزاحم از من خواست برای ملاقات با وی به یکی از محله های تهران بروم. پس از حضور در محل، متوجه شدم فرد تماس گیرنده فردی است که خود را برادر دختر جوان معرفی می کرد.

شاکی یادآور شد: در محل قرار با هم مشاجره کردیم و او با چاقویی که همراه داشت مرا به مرگ تهدید و ادعا کرد شوهر دختر جوان است. او مرا به خارج از شهر منتقل کرد و با بستن دست و پایم متواری شد.

وی اضافه کرد: بسختی طناب ها را باز کردم و به خانه ای که دختر جوان در آن ساکن بود، رفتم اما کسی در آنجا نبود. سراغ او را از همسایه ها گرفتم که آنها گفتند او همراه شوهرش چند روز است خانه را به صاحبخانه تحویل داده و به محل دیگری نقل مکان کرده اند.

شاکی ادامه داد: به خانه خودم بازگشتم و مشاهده کردم اثاثیه خانه ام به هم ریخته و طلاهایی که 20 میلیون تومان ارزش داشت، سرقت
شده است.

شاکی گفت: روز بعد که خواستم از آنها شکایت کنم، زن سارق و همدستش با من تماس گرفتند و درخواست پول کردند. آنها تهدید کردند اگر به آنها پول ندهم مرا خواهند کشت. از ترس جانم دو میلیون تومان به حسابی که داده بودند واریز کردم. اما آنها دست بردار نبودند.

زن و مرد اخاذ این بار از من ده ها میلیون تومان پول می خواستند، بنابراین تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم. با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری زن و مرد اخاذ آغاز شد تا این که چند مرد دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی از یک زن و مرد به اتهام اخاذی شکایت کردند. در مرحله بعدی تحقیقات از شاکیان معلوم شد، آنها نیز در پی آشنایی با زن جوانی درصدد ازدواج با وی بوده اند که متوجه شدند او فریبشان داده و متاهل بوده است.

با جمع بندی اطلاعات و چهره نگاری رایانه ای از زوج اخاذ ، ماموران متوجه شدند مشخصات آنها با همان زن و مردی که در تعقیبشان هستند، مطابقت دارد.

تحقیقات پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این زوج فراری اخاذ ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------