تاب بازی مرگبار حدیث کوچولو در پارک



اخبار حوادث - تاب بازی مرگبار حدیث کوچولو در پارک

دختر 5 ساله در حال تاب بازی بود که گرفتار حادثه‌ای مرگبار شد.

این حادثه در شهر گلوگاه در شرق مازندران رخ داد و در جریان آن دختر بچه پنج ساله‌ای به طرز هولناکی به کام مرگ رفت.بنا بر این گزارش، وقتی پدر و مادر دختر بچه‌ای پیکر بی‌جان دختر خود را به بیمارستان آوردند، پزشکان با توجه به مشاهده کبودی دور گردن  قربانی حادثه ماجرا را به مأموران پلیس گزارش کردند.

 

لحظاتی بعد وقتی تحقیقات پلیس درباره ماجرا شروع شد، مأموران در جریان حادثه هولناکی قرار گرفتند.براساس اظهارات خانواده قربانی حادثه، حدیث  پنج ساله در حال تاب بازی بود که ناگهان طناب پاره شده و دور گلوی او پیچید.

 

سرهنگ «ذات‌الله رضوانی» رئیس پلیس گلوگاه درباره جزئیات این خبر گفت: از آنجایی که آثار جراحت روی گردن «حدیث آقامرادی» این کودک پنج ساله گلوگاهی مشهود بوده مأموران تحقیقات پلیسی را برای بررسی علت مرگ وی آغاز کردند.

 

رئیس پلیس گلوگاه تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده از محل وقوع این حادثه مشخص شد این کودک در حال بازی با تاب بوده که پاره شدن طناب تاب  موجب حلقه شدن آن بر دور گردن وی شد و سرانجام مرگ این کودک را رقم زد.سرهنگ رضوانی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه خانواده این کودک که در حال رسیدگی به کودک دیگر خود بودند متوجه این حادثه نشده و برای همیشه وی را از دست دادند.

 

سرهنگ رضوانی در خاتمه با هشدار به مادران در مراقبت و نگهداری از فرزندان گفت: در نگهداری و مراقبت از کودکان خردسالمان کوشا باشیم چون غفلت از آن‌ها برابر با یک عمر پشیمانی و حسرت است.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------