شرور خطرناک حسن آباد یک عروسی را بهم ریخت/دعوای زنان و مردان با چماق و قمه



اخبار,اخبار حوادث ,درگیری

 

اخبار حوادث - شرور خطرناک حسن آباد یک عروسی را بهم ریخت/دعوای زنان و مردان با چماق و قمه

درگیری دست جمعی در عروسی با حضور به موقع پلیس پایان یافت و خوشبختانه به کسی آسیب جدی وارد نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 23، چند شب گذشته در پی خبری مبنی درگیری و نزاع دست جمعی در محدوده خیابان بهشت زهرا، عوامل گشت کلانتری 171 مصطفی خمینی بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که تعدادی زیادی از مردم که در مراسم عروسی حضور داشتند به علت نامعلومی با چوب، چماق و قمه به جان یکدیگر افتادند و درگیر شده اند.
 
به دنبال این موضوع ماموران گشت کلانتری جهت آرام کردن مردم و افراد درگیر وارد عمل شده و هشدارهای ویژه پلیسی را ارائه می کنند که تعدادی از نزاع کنندگان به سمت ماموران حمله ور شدند و قصد آسیب رساندن به عوامل کلانتری را داشتند.
 
ماموران جهت حفظ جان خود اقدام به شلیک یک تیر هوایی کرده و عاملان اصلی نزاع و درگیری که دو مرد و سه زن بودند را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال دادند.
 
سرهنگ امیر نوری سرکلانتر دهم  پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: این درگیری که به خاطر اختلافات قبلی و کینه شرور خطرناک  منطقه حسن آباد که در عروسی حضور داشت رخ داده بود که با اقدام صحیح و سریع ماموران بدون هیچگونه حادثه دلخراشی پایان یافت.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------