آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

جزئیات ربودن دختر 8 ساله در مقابل چشمان مادرش/درخواست 3 میلیاردی آدمربایان برای آزادی دختر بی‌گناه



اخبار,اخبار حوادث ,آدم ربایی

 

اخبار حوادث - سرهنگ بارونی :
جزئیات ربودن دختر 8 ساله در مقابل چشمان مادرش/درخواست 3 میلیاردی آدمربایان برای آزادی دختر بی‌گناه

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: امروز صبح دختر بچه‌ای 8 ساله توسط افرادی شرور از داخل منزل ربوده شده و با تلاش پلیس این دختر بچه در کمتر از 3 ساعت از چنگال آدمربایان نجات پیدا کرد.

سرهنگ بارونی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر آزادی دختر بچه 8 ساله از چنگال آدمربایان اظهار داشت: صبح امروز در شهرستان گناوه یک مورد آدمربایی به پلیس آگاهی شهرستان اعلام شد.
 
وی افزود: به دنبال این موضوع سریعا اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه دریافتند که دختر بچه 8 ساله توسط 3 فرد شرور از داخل منزل مسکونی و در مقابل چشمان مادرش ربوده شده است.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی، آدمربایان پس از ربودن دختر بچه 8 ساله با سرقت خودروی 405 از محل متواری شدند و پس از دقایقی با تماس به خانواده دختر بچه از والدینش در ازای آزادی او مبلغ 300 میلیون تومان درخواست کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطر نشان کرد: سرانجام ماموران پلیس آگاهی در اولین اقدام خود توانستند متهمان را شناسایی و خودروی مسروقه را نیز در داخل شهرستان ردیابی کنند.
 
سرهنگ بارونی ادامه داد: سرانجام با اجرای طرح مهار خودروی پژو 405 که قصد داشت دختر 8 ساله را به مخفیگاهی در خارج از شهر منتقل کند در یک عملیات ضربتی توقیف و راننده آن که یکی از آدمربایان بود، دستگیر و دختر 8 ساله به آغوش خانواده بازگردانده شد.
 
گفتنی است، عملیات آزادی دختر بچه 8 ساله در کمتر از 3 ساعت انجام شد و آدمربای دستگیر شده نیز علت این اقدامشان را اختلاف با خانواده دختر 8 ساله عنوان کرد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------