کلاهبرداری از جنس مواد غذایی



اخبار,اخبار حوادث , کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - متهمان، 13 شاکی داشتند
کلاهبرداری از جنس مواد غذایی

رییس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری در این استان خبر داد و افزود: متهمان با دادن چک های سرقتی بابت خرید مواد غذایی از 13 نفر کلاهبرداری کرده بودند که با تلاش ماموران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی قدمی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در پی دریافت چندین شکایت از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با دادن چک های سرقتی و جعلی، بار مواد غذایی تحویل گرفته که پس از مراجعه به بانک متوجه سرقتی بودن این چک ها شده اند، بلافاصله با تشکیل تیمی ویژه از ماموران آگاهی این استان شناسایی و دستگیری فرد مذکور در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهم با جلب اعتماد شاکیان مبنی بر اینکه بیشتر از قیمت واقعی بابت خرید مواد غذایی پرداخت می کند از 13 نفر کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ قدمی گفت: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده نهایتاً متهم در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی وی دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری دو تن از همدستان وی، افزود: متهمان که به صورت باندی عمل می کردند، با به دست آوردن یک دسته چک سرقتی پس از جلب اعتماد افراد جهت خرید مواد غذایی اقدام می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان قم گفت: در نهایت متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان و با صدور قرار قانونی مناسب راهی زندان شدند.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------