قاچاق انسان جان 3 نفر را گرفت



اخبار,اخبار حوادث , قاچاق انسان

 

اخبار حوادث - قاچاق انسان جان 3 نفر را گرفت

قاچاق انسان در محورهای جنوبی سیستان و بلاوچستان باری دیگر حادثه ساز شد و جان 3 تبعه غیر مجاز افغانی را گرفت.

بامداد صبح امروز با اطلاع رسانی رانندگان خودروهای عبوری مبنی بر واژگونی یک خودرو در حاشیه یکی از محورهای ارتباطی شهرستان خاش نیروهای پلیس برای بررسی موضوع سریعا به منطقه اعزام شدند که با تعداد 3 جسد و 4 مجروح روبرو شدند.

در بررسی نخست نیروهای پلیس مشخص شد که این افراد از اتباع غیرمجاز بیگانه بوده و توسط یک خودروی وانت تویوتا فاقد پلاک قصد عزیمت به استان های مرکزی کشور را داشتند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در تشریح این حادثه گفت: یک عدد خودروی وانت تویوتا فاقد پلاک و حامل اتباع بیگانه غیر مجاز بامداد امروز در کیلومتر 10 محور فرعی خاش - ابتر دچار واژگونی شد که این سانحه منجر به مرگ 3 نفر و 4 مجروح شد.

سرهنگ محمدرضا کورسی با بیان اینکه تمامی فوت شدگان و مصدومان را اتباع بیگانه تشکیل می دهند، افزود: متاسفانه در جریان این سانحه رانندگی که مقارن ساعت 5.10 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست راننده این خودرو از سر صحنه متواری شد.

وی علت این سانحه را سرعت بیش از حد این خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.

سرهنگ کورسی، قاچاق سوخت و همچنین قاچاق انسان را یکی از مهمترین عوامل ایجاد تصادفات رانندگی در محور های جنوبی استان عنوان کرد و افزود: به طور معمول بسیاری از رانندگان خودرو های حامل اتباع بیگانه و یا سوخت که در سوانح رانندگی جان سالم به در می برند به دلیل ترس از قانون صحنه را ترک گفته و پا به فرار می گذارند.

اخبار حوادث - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------