آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جاسوسی بی‌شرمانه هکرها با سرک کشیدن به خانه‌ها



اخبار حوادث - جاسوسی بی‌شرمانه هکرها با سرک کشیدن به خانه‌ها

آن‌ها می‌توانند از طریق وب‌کم وارد منازل شوند

پلیس سایبری بریتانیا اخباری از هجوم هکرها به حریم خصوصی خانواده‌ها به وسیله دوربین‌های وب‌کم منتشر کرده که شوک‌برانگیز است.

 

به گزارش پلیس هکرها به‌راحتی می‌توانند با استفاده از وب‌کم به داخل خانه‌های مردم نفوذ کنند و به جاسوسی بپردازند و به این ترتیب به همه زوایای اتاق‌ها سرک بکشند و از اسرار زندگی خانواده‌ها باخبر شوند.

 

هکرها با ورود به خانه‌ها می‌توانند از حریم خصوصی افراد عکس و فیلم بگیرند و در دنیای اینترنت منتشر کنند بدون‌ آن‌که صاحب خانه هیچ اطلاعی از این دزدی بی‌شرمانه داشته باشد.

 

هر هکر براحتی می‌تواند از زندگی روزمره مردم که دارای وب‌کم در خانه‌ها هستند به صورت آنلاین عکس و فیلم تهیه کند.

 

آمارها حاکی است هکرها از طریق 57 هزار وب‌کم در 154 کشور توانسته‌اند دزدانه از خانه‌ها فیلم و عکس بگیرند.این جاسوسی‌های بی‌شرمانه نشان می‌دهد دوربین‌های امنیتی داخل منازل و وب‌کم‌ها امنیت چندانی ندارند و هر هکر به راحتی می‌تواند کد امنیتی پیش فرض را بشکند.

 

به گفته کارشناسان این نوع جاسوسی هکرها می‌تواند زنگ خطری برای کسانی باشد که در داخل خانه‌ها یا کارخانه‌ها از دوربین‌های امنیتی یا وب‌کم استفاده می‌‌کنند.«شارون رز» از کارشناسان فناوری در این باره می‌گوید: اقدام هکرها بسیار نگران‌‌کننده است.

 

هر هکر براحتی می‌تواند به اطلاعات خصوصی، اطلاعات مالی و شخصی هر فرد و خانواده از طریق این ابزارها دسترسی داشته باشد.این اخبار نشان می‌دهد رمز عبور از این سیستم‌ها باید بسیار دقیق تهیه شود تا هر هکر نتواند براحتی وارد آن شود و چنین اتفاقاتی روی دهد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------