خودکشی در ساختمان صلح هلال احمر



اخبار حوادث - خودکشی در ساختمان صلح هلال احمر

متاسفانه صبح امروز فرد بیماری که برای تامین بخشی از هزینه‌های درمانی خود به جمعیت هلال احمر مراجعه کرده بوده و معرفی نامه‌‌ای همراه خود برده بود، از ارتفاع پایین پرید و خودکشی کرد.

 وحید رحمتی، سخنگوی هلال احمر با بیان اینکه این فرد مبتلا به بیماری "صرع" بود، به نسیم گفت: وی برای درخواست کمک به درمان آمده بود و درخواست وی در سیستم ثبت شده بود. پس از ثبت درخواست در اتوماسیون، این فرد را به سازمان داوطلبان ارجاع داده بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه موضوع جانباز بودن فرد خودکشی کرده کذب است، افزود: نیروهای حراست بلا فاصله پس از خود کشی این فرد با اورژانس تهران تماس گرفته و برای کمک به وی اقدام کردند، ولی متاسفانه این فرد پس از سقوط از از طبقه همکفت جان خود را از دست داده بود.

با گذشت ساعتی از وقوع این رویداد، روابط عمومی جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه، ماجرا را اینچنین شرح داد:

«صبح امروز فردی میانسال برای دریافت داروهای خاص بیماری صرع خود به این جمعیت مراجعه کرده و بلافاصله تقاضای نامبرده ثبت و از طریق اتوماسیون اداری حسب مقررات برای سازمان داوطلبان جمعیت و بلافاصله به معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی ارجاع و راهنمایی شد.

متاسفانه این فرد پس از خروج از دبیرخانه واقع در طبقه همکف به سمت راه پله های منتهی به پارکینگ جمعیت هلال احمر رفته و بی محابا خود را از طبقه همکف به پارکینگ چهارم رها می‌کند.

نیروهای حراست جمعیت بلافاصله مراتب را به اورژانس تهران اطلاع داده و عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه اعلام کردند که وی فوت کرده است.

لازم به توضیح است که بر اساس مقررات، دریافت هرگونه کمک مالی یا دارویی از جمعیت هلال احمر از طریق سازمان داوطلبان این جمعیت و توسط واحد مددکاری مستقر در سازمان مذکور انجام می‌شود.»
اخبار حوادث - نسیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------