دختر زیباروی مدرسه مورد تجاوز دوستش قرار گرفت/دادگاه رسیدگی به جنایت پشت علفزارها به بعد موکول شد



اخبار حوادث - دختر زیباروی مدرسه مورد تجاوز دوستش قرار گرفت/دادگاه رسیدگی به جنایت پشت علفزارها به بعد موکول شد

دختر زیبای مدرسه که پشت ساختمان دبیرستان توسط همکلاسی سابقه‌ خود مورد تعرض جنسی وحشیانه قرار گرفته بود، برای رسیدن به حقش یعنی زندانی شدن پسر شیطان صفت، ‌تلاش می‌کند ولی با وجود مداراک کافی هنوز به حقش نرسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دختری به نام الیا اهل شمال غرب لندن که 29 آوریل امسال توسط همکلاسی سابق خود مورد تجاوز جنسی در پشت مدرسه قرار گرفته بود، ‌به دادگاه فرا خوانده شد تا به شکایتش رسیدگی شود.
 
در ابتدای جلسه دادگاه ماموران پلیس چکیده‌ای از جزئیات و دست آورد‌هایشان را به قضات ارائه دادند که  در این گزارش آمده بود، در 29 آوریل امسال الیا که 16 سال سن داشت زمانی که از مدرسه خارج می‌شود، ‌با یکی از دوستان پسر خود که زمانی با یکدیگر همکلاسی بودند، مواجه می‌شود.
 
این پسر شرور به محض دیدن الیا،‌ او را با ترفندی به پشت مدرسه و علفزار‌ها می‌کشاند و سپس در موقعیتی مناسب به الیا حمله کرده و با ضرب و شتم، دختر بی‌گناه را مجبور به اقدام خواسته‌های بی‌شرمانه‌اش می‌کند.
 
پس از شکایت دختر جوان در کمتر از 24 ساعت پسر شرور دستگیر می‌شود، ولی در ابتدا منکر هرگونه ضرب و شتم و یا تجاوزی می‌شود تا اینکه ماموران پلیس موفق شدند، دکمه شلوار پسر شرور را در محل تجاوز پیدا کنند و با این مدرک پسر شرور را وادار به اعتراف کنند.
 
همین مدرک باعث شد تا این پسر شرور به حمله به سمت الیا اعتراف کند، ولی بازهم تجاوز جنسی به این دختر را کذب خواند و با صحبت‌های ضد و نقیض قصد داشت تا پلیس را فریب دهد ولی این موضوع هم با اعلام نتیجه پزشکی قانونی که تجاوز به دختر جوان را تائید می‌کرد، رد شد.
 
قضات با شنیدن این صحبت‌ها از پسر شرور خواستند تا از خودش دفاع کند که او گفت: الیا با رضایت با او به پشت مدرسه آمده است و خودش درخواست کرده است که با یکدیگر رابطه داشته باشیم.
 
البته این صحبت‌های مضحک این پسر شرور در حالی رد شد که آثار جراحت در صورت و بدن الیا هنوز وجود داشت و او با شنیدن این صحبت‌ها ناگهان اشک بر روی گونه‌هایش سرازیر شد و برای دقایقی دادگاه را ترک کرد.
 
برخی از نزدیکان الیا که در دادگاه حضور داشتند رو به قضات گفتند: لب‌های الیا پس از این جنایت دیگر به لبخند باز نشده است و همچنین از رفتن به مدرسه ترس دارد،‌ شب ادراری و دائم در روشنایی بودن نیز از دیگر آثار مخرب عمل این پسر شرور بوده است و اکنون این پسر می‌گوید، الیا با درخواست خود به رابطه نامشروع تن داده است.
 
سپس وکلای این پسر شرور با درخواست مکتوب از دادگاه خواستند تا روند رسیدگی به این پرونده به زمانی دیگر موکول کند تا بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد.
 
قضات نیز در عین ناباوری با خواسته وکلای این پسر شرور که پدرش از ثروتمندان لندن به شمار می‌آمد موافقت کردند و سرانجام جلسه دادگاه به آخر ماه سپتامبر موکول شد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------