آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

این متهمان را شناسایی کنید



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - درخواست پلیس از مردم
این متهمان را شناسایی کنید

پلیس آگاهی تهران برای دستگیری دو مجرم حرفه‌ای از مردم درخواست کمک کرد. یکی از این افراد جیب‌بر و دیگری سارق خودرو است.

به گزارش خبرنگار ما، فردی حدود دوهفته قبل با مراجعه به کلانتری نواب به ماموران اعلام کرد که کیف وی که چک حامل به مبلغ 12‌میلیون‌تومان در آن بود به شیوه جیب‌بری سرقت شده و سارق این مبلغ را دریافت کرده است.

 

مالباخته پس از معرفی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: «ساعت 12:30روز حادثه در ایستگاه بی‌آرتی دکتر قریب پس از دریافت چک حامل به مبلغ 12‌میلیون‌تومان به محل کار خود بازگشتم. زمانی‌که به محل کارم رسیدم، دیدم از چک اثری نیست بلافاصله با صاحب چک تماس گرفتم و او نیز با مراجعه به بانک می‌خواست چک را مسدود کند اما مشخص شد چک وصول شده است.»

 

کارآگاهان با مراجعه به بانک موردنظر اطلاع پیدا کردند سارق چک را با مدرک شناسایی مسروقه نقد کرده است. سرهنگ میرزکی، رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این‌باره گفت: «تصویر متهم از فیلم دوربین‌های مداربسته بانک به دست آمد و مجوز انتشار آن توسط مقام قضایی صادر شد به همین دلیل از شهروندانی که موفق به شناسایی هویت صاحب تصویر شده‌اند درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21866093 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»
دومین پرونده آخرین روز تیر تشکیل و سرقت«مورانو»یی از یک تعمیرگاه به کلانتری نارمک اعلام شد. ماموران در تحقیقات ابتدایی دریافتند سارق با خودرو مزدا 323 به تعمیرگاه مراجعه کرده و با سوءاستفاده از غفلت صاحب تعمیرگاه، با جاگذاشتن مزدا در محل و سرقت مورانو متواری شده است.

 

در ادامه، با بررسی سوابق مزدا 323 مشخص شد این خودرو نیز چندی قبل سرقت شده بود. صاحب تعمیرگاه پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: «با فردی به‌نام محسن، از حدود شش‌ماه پیش آشنا شدم. این شخص چندبار به بهانه تعمیر خودروهای مختلف به تعمیرگاه آمد. او مدعی بود در زمینه خریدوفروش خودرو فعالیت دارد. محسن روز حادثه، با خودرو مزدا 323 به تعمیرگاه آمد و گفت می‌خواهد آن را بخرد. او به این بهانه از من خواست خودرو را از لحاظ فنی بررسی کنم. من مشغول کار بودم که محسن از اعتماد و غفلتم سوءاستفاده کرد و با برداشتن سوییچ مورانو که آن را روی میز داخل دفتر گذاشته بودم، ماشین را سرقت کرد.»


کارآگاهان با چهره‌نگاری از متهم و بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار فهمیدند او مجرمی حرفه‌ای به نام«محسن. ل» است که در سال‌های گذشته به اتهام سرقت خودرو و منزل بارها دستگیر و روانه زندان شده بود. وقتی کارآگاهان به محل سکونت این جوان 35ساله رفتند فهمیدند اعمال مجرمانه این متهم مورد اعتراض خانواده‌اش قرار گرفته و وی دیگر به خانه نمی‌رود.


سرهنگ سعدالله گزافی، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: «مجوز انتشار بدون پوشش تصویر این شخص توسط مقام قضایی صادر شده و از شهروندانی که اطلاعاتی درخصوص مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21866353 در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------