2 زن؛ قربانی سوءظن شوهران



اخبار حوادث - 2 زن؛ قربانی سوءظن شوهران

تحقیقات قضایی از دومرد که همسران خود را به‌دلیل سوءظن به قتل رسانده‌اند، آغاز شده است.

یکی از این مردان پس از ارتکاب جنایت پشیمان شد و خودش را به پلیس تسلیم کرد و نفر دوم بعد از دوساعت فرار به دام افتاد.  مردی هفته گذشته به یکی از کلانتری‌های تهران مراجعه کرد و گفت همسرش را به قتل رسانده است.

 

ماموران بعد از شنیدن حرف‌های این مرد به‌سرعت به خانه او رفتند و دیدند امدادگران اورژانس هم از راه رسیده‌اند. پیکر غرق در خون زن میانسال به بیمارستان منتقل شد اما او ساعتی بعد جان باخت.

 

پس از آن متهم تحت بازجویی قرار گرفت و گفت به‌دلیل سوء‌ظن به همسرش به نام نگار او را به قتل رسانده است. این مرد توضیح داد: «من و همسرم هر دوعکاس هستیم و در مغازه‌های جداگانه کار می‌کردیم.

 

از مدتی قبل به نگار بدبین شده بودم تا اینکه چند روز قبل همراه پسرم به دانشگاه او رفتم تا کارهای مربوط به ثبت‌نام را برایش انجام بدهم پس از آن به خانه برگشتم تا ماشین را آنجا بگذارم و راهی محل کارم شوم.

 

وقتی دیدم نگار هنوز خانه است و به عکاسی‌اش نرفته مشکوک شدم و احتمال دادم با فردی در خانه قرار داشته دراین‌باره از او سوال کردم اما گفت من بی‌دلیل بدبین هستم.

 

ما با هم دعوا کردیم و در نهایت پدر نگار که از موضوع مطلع شده بود دخالت کرد و دعوا تمام شد اما من همچنان به زنم شک داشتم به همین دلیل روز بعد سراغش رفتم و گفتم باید طلاق بگیریم این بار نیز پدرزنم وساطت کرد اما مشکل هنوز حل نشده بود.

 

من از نگار خواستم مغازه را به صاحبش تحویل بدهد و با من کار کند تا پیش چشم خودم باشد او هم قبول کرد.» متهم به قتل ادامه داد: «همسرم مرتب با من مشاجره و مرا به بدبینی متهم می‌کرد تا اینکه روز حادثه وقتی در خانه ناهار خوردیم دوباره سر همین موضوع با هم بحث کردیم و من که به شدت عصبانی شده بودم او را با چاقو زدم و برای اینکه فریاد نکشد و همسایه‌ها را خبر نکند دستم را روی دهانش فشار دادم سپس در حالی‌که فکر می‌کردم او فوت شده است از کاری که کردم پشیمان شدم و خودم را به کلانتری معرفی کردم.» دومین متهم مردی به نام سیاوش است که در بازداشت پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی به‌سر می‌برد. کارآگاهان جنایی چند روز قبل، از وقوع جنایت در منزلی مسکونی مطلع شدند و وقتی به محل حادثه رفتند مشاهده کردند زنی 25ساله به نام نرگس هدف ضربات چاقو قرار گرفته و فوت شده است.

 

کارآگاهان برای رازگشایی از این جنایت به تحقیق از اهالی محل پرداختند. یکی از آنها گفت: «ما از طریق دختر هفت‌ساله مقتول در جریان این واقعه قرار گرفتیم.» سپس مشخص شد زن و شوهر زمانی که فرزندشان در منزل حضور داشت با هم درگیر شدند و سیاوش بعد از کشتن همسرش از خانه فرار کرد. سپس دختر هفت‌ساله خودش را به خانه یکی از همکاران مادرش که در همان خیابان بود رساند و موضوع را اطلاع داد.


کارآگاهان در ادامه، تحقیقات وسیعی را برای یافتن ردی از مرد فراری آغاز کردند و توانستند او را دوساعت بعد از وقوع جنایت بازداشت کنند. سیاوش پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرمش اعتراف کرد و گفت: «من 10سال قبل از همسر اولم طلاق گرفتم و یک‌سال بعد با نرگس ازدواج کردم و این‌بار صاحب دختری شدم که الان هفت‌ساله است.

 

من از مدتی قبل به همسرم شک داشتم و تصور می‌کردم او با مردی دیگر رابطه دارد. روز حادثه بعد از اینکه کارم تمام شد به آرایشگاه همسرم رفتم و دخترم را که آنجا بود با خود به خانه بردم. نرگس هم چند ساعت بعد آمد و با هم شام خوردیم. بعد زنم به اتاق رفت.

 

من که رفتارهای نرگس به‌شدت آزارم می‌داد تصور کردم او در حال گفت‌وگو با مردی غریبه است به همین دلیل چاقویی را برداشتم، به اتاق رفتم در را بستم تا دخترم داخل نیاید. سپس با هم درگیر شدیم و نرگس را با چندین ضربه چاقو کشتم و فرار کردم.» بنابر این گزارش هردو مرد اکنون در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------