آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پايان 10 ماه زندگي زير‌زميني عامل قتل قهرمان كشتي



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - پايان 10 ماه زندگي زير‌زميني عامل قتل قهرمان كشتي

تنها مظنون قتل قهرمان كشتي ايران پس از 10 ماه فرار شناسايي و دستگير شد. متهم در حالي منكر قتل شده كه تمام شواهد از ارتكاب جنايت به دست او خبر مي‌دهد.

شامگاه 29 مهرماه سال گذشته ماموران پليس پايتخت در جريان درگيري مسلحانه بين چند جوان در بوستان طالقاني قرار گرفتند. همزمان با حضور ماموران كلانتري گاندي مشخص شد درگيري بين دو گروه تبهكار رخ داده و مجرمان پيش از رسيدن ماموران از محل متواري شده‌اند.

 

در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد، چند جوان با يكديگر درگيري لفظي پيدا كرده و سپس به روي هم آتش گشودند. يكي از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: نيم ساعت قبل چند جوان با يكديگر درگيري لفظي پيدا كردند و پس از آن چند نفر از آنها روي هم اسلحه كشيدند. در اين درگيري يكي از جوانان حاضر مورد اصابت گلوله قرار گرفت كه از سوي حاضران در نزاع با يك خودرو از محل خارج و همراه همدستانش فراري شدند.

با اظهارات شاهدان ماموران تحقيقات خود را براي شناسايي جوانان تبهكار آغاز كردند كه ساعتي بعد مسوولان يكي از بيمارستان‌هاي تهران در تماس با ماموران اعلام كردند جوان 25 ساله‌يي به علت اصابت گلوله در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شده است. با حضور ماموران در بيمارستان مشخص شد پسر جوان به علت شدت جراحات و عمل جراحي بيهوش است. در همين حال كارآگاهان پليس كه به دنبال سرنخي از ماجرا بودند در جريان كشف جسد پسر جواني در حاشيه بزرگراه مدرس قرار گرفتند.

 

با حضور ماموران مشخص شد جسد پسر جوان كه ساعتي از مرگش مي‌گذرد در فضاي سبز بزرگراه رها شده است. همچنين در بررسي وسايل همراه پسر جوان ماموران موفق شدند سه بسته مواد مخدر و سه گلوله شليك نشده كشف كنند.

با انتقال جسد به پزشكي قانوني، پزشكان اعلام كردند جسد متعلق به جواني به نام رامين قهرمان كشتي كشور است كه به علت اصابت گلوله به پيشاني‌اش كشته شده است.

در حالي كه تحقيقات در مورد قتل جوان كشتي‌گير آغاز شده بود مسوولان بيمارستان به پليس اعلام كردند جوان زخمي به هوش آمده است. با حضور ماموران در بيمارستان پسر 25 ساله هرگونه ارتباط با حادثه پارك طالقاني را تكذيب كرده و به دنبال گمراه كردن ماموران بود. كارآگاهان پليس سپس شناسايي دو جواني را كه پسر مجروح را به بيمارستان منتقل كرده بودند در دستور كار قرار داده و توانستند آنها را در حوالي اتوبان مدرس شناسايي و دستگير كنند.

 

با انتقال اين دو جوان به پليس آگاهي آنها در بازجويي‌ها مدعي شدند سي دي فروش هستند و وقتي با پسر مجروح روبه‌رو شدند براي نجات جانش او را به بيمارستان منتقل كرده‌اند و از درگيري مرگبار خبري ندارند. در ادامه با اعلام موضوع به بازپرس پرونده، قاضي ويژه قتل به علت همكاري نكردن مرد مجروح و اثبات نشدن بي‌گناهي دو پسر سي دي فروش دستور بازداشت هر سه نفر را صادر كرد.

 

سه متهم كه به پليس آگاهي منتقل شده بودند در تحقيقات تكميلي مجبور به اعتراف شدند. رضا يكي از متهمان در بازجويي‌ها به ماموران گفت: به همراه برادرم دو گروه فروش مواد مخدر در پارك طالقاني تشكيل داديم و در پوشش فروش سي دي مواد مخدر مي‌فروختيم. بعد از اينكه كارمان در آنجا خوب شد چند نفر از دوستان‌مان نيز از نورآباد ممسني به تهران آمده و با ما همكاري كردند.

 

همه‌چيز خوب بود تا اينكه با برادرم دچار اختلاف شده و از يكديگر جدا شديم. من به همراه چند تن از دوستانم در پايين پارك و برادرم نيز در بالاي پارك مواد مخدر مي‌فروختيم. روز حادثه بار ديگر سر مواد مخدر با هم درگير شديم و با استفاده از تاريكي شب پشت درختان پنهان شديم و به روي هم آتش گشوديم. در اين درگيري رامين مورد اصابت گلوله قرار گرفت و ما او را از محل خارج كرديم اما وقتي ديديم جانش را از دست داده جسدش را در حاشيه اتوبان رها كرده و متواري شديم. ماموران پي بردند، يكي از افراد حاضر در درگيري حسين 28 ساله بوده كه به گفته شاهدان او به سوي مقتول تيراندازي كرده و پس از وقوع قتل متواري شده است.

 

به همين دليل با دستور بازپرس سپيد نامه، قاضي ويژه قتل پايتخت تيمي از كارآگاهان مامور شناسايي و دستگيري حسين شدند. در حالي كه با گذشت بيش از 10 ماه هيچ ردي از متهم وجود نداشت ماموران متوجه شدند پسر 28 ساله به تهران بازگشته و در خانه يكي از اقوامش مخفيانه زندگي مي‌كند. با صدور قرار بازداشت از سوي بازپرس پرونده، حسين 28 ساله بامداد اول مهرماه در مخفيگاهش در حوالي اتوبان حقاني شناسايي و دستگير شد.

 

با انتقال متهم به دادسراي امور جنايي وي در بازجويي‌ها به قاضي گفت: من و همدستانم اهل يكي از استان‌هاي مركزي هستيم و پارك طالقاني پاتوق فروش مواد مخدر بود و از اين راه درآمد خوبي به دست آورده بوديم. اما رضا و برادرش با هم اختلاف داشتند و هر از چندگاهي سر اين مسائل درگيري داشتيم.

 

متهم به قتل در مورد روز حادثه گفت: بارديگر اختلاف دو برادر بالا گرفته بود و عصر آن روز رضا به من گفت مي‌خواهد از برادرش انتقام بگيرد. هميشه چوب و اسلحه را در زير درختان پنهان مي‌كرديم. با تاريك شدن هوا بين ما درگيري پيش آمد كه دو طرف به يكديگر شليك كردند. من نيز اسلحه را به سمت آنها گرفتم اما اتهام قتل رامين را قبول ندارم. در ادامه قاضي سپيدنامه با صدور قرار بازداشت براي متهم به قتل وي را براي تحقيقات تكميلي در اختيار كارآگاهان اداره مبارزه با قتل تهران قرار داد.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------