ماجراي سوختن مردي درشعله هاي آتش يک خودرو



اخبار حوادث - ماجراي سوختن مردي درشعله هاي آتش يک خودرو

با سوختن مردي در شعله هاي آتش يک دستگاه پرايد ۱۴۱، تحقيقات پليس با صدور دستوراتي از سوي قاضي ويژه قتل عمد براي کشف راز مرگ مشکوک اين مرد در مشهد آغاز شد.

به گزارش خراسان، اوايل بامداد روز گذشته، اهالي خيابان سرافرازان مشهد ناگهان شعله هاي آتشي را ديدند که از داخل يک خودرو پرايد نوک مدادي پارک شده در حاشيه خيابان زبانه مي کشد. در آن ساعت خلوت شب تعدادي از اهالي و رهگذران به سمت خودرو دويدند و در ميان بهت و حيرت مرد جواني را نيز پشت فرمان خودرو مشاهده کردند که در حال سوختن بود. شهروندان براي نجات راننده قصد داشتند درهاي خودرو را باز کنند، اما درها قفل بود و امکان بازکردن آن وجود نداشت.

 

در حالي که شعله هاي آتش درون خودرو هر لحظه بيشتر مي شد، يکي از شهروندان با آتش نشاني تماس گرفت و ديگران شيشه سمت راننده را شکستند تا او را نجات دهند اما با شکسته شدن شيشه، شعله هاي آتش به بيرون از خودرو زبانه کشيد و ديگر کسي جرات نزديک شدن به خودرو را نداشت.

 

چند دقيقه بعد خودروهاي آتش نشاني آژيرکشان به محل حادثه رسيدند و امدادگران بلافاصله به اطفاي حريق اقدام کردند، اما ديگر راننده خودرو به طور کامل سوخته بود.

 

اين گزارش حاکي است: ماموران کلانتري نجفي نيز که در پي تماس شهروندان در محل وقوع حادثه حضور يافته بودند مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند و بدين ترتيب تحقيقات شبانه قاضي سيد جواد حسيني درباره ماجراي سوختن اين مرد در شعله هاي آتش آغاز شد. بررسي ها نشان مي داد حريق از داخل خودرو شروع شده است اين درحالي بود که يک بطري نوشابه نيم سوخته که احتمال مي رود به مواد سوختي آغشته باشد از داخل خودرو کشف شد.

در بازرسي از صندوق عقب خودرو که سالم مانده بود کيف کوچک مدرسه و تعدادي البسه کشف شد. ادامه تحقيقات بيانگر آن بود که ترمز دستي خودرو کشيده شده بود.

 

بنابراين گزارش، با انتقال جسد سوخته به پزشکي قانوني کارشناسان آتش نشاني در بررسي هاي اوليه، علت اين آتش سوزي را عمدي تشخيص دادند.

 

درحالي که تحقيقات قضايي تا سپيده دم روز گذشته به طول انجاميد، ماموران انتظامي با راهنمايي و نظارت قاضي ويژه قتل عمد، موفق شدند اولياي دم را شناسايي کنند، اما بررسي هاي کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي درباره قتل يا خودکشي يا اتفاقي بودن حادثه همچنان ادامه دارد و مرگ مشکوک اين مرد در پرده اي از ابهام قرار گرفته است.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------