آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل پايان نزاع دسته جمعي



اخبار حوادث - قتل پايان نزاع دسته جمعي

طي نزاع دسته جمعي که عصر روز گذشته در خيابان خواجه ربيع رخ داد جوان ۳۱ ساله اي جان خود را از دست داد و دو نفر از عوامل نزاع دستگير شدند.

به گزارش خراسان جوان ۳۱ ساله اي که در حال عبور از خيابان محل زندگي اش بود با چند جوان که در حال پارک خودروي شان بودند درگير شد که بر اثر ضربه چاقو به قفسه سينه و اصابت جسم سخت به سرش جان خود را از دست داد.

 

مأموران کلانتري خواجه ربيع پس از اطلاع موضوع به قاضي ويژه قتل و دريافت دستورات قضايي موفق شدند دو نفر از عوامل نزاع را شناسايي و دستگير کنند.

 

قاضي حسيني به همراه افسر جنايي پليس آگاهي و عوامل بررسي صحنه جرم و کارشناسان پزشکي قانوني عازم بيمارستان شدند تا بتوانند علت دقيق تري از مرگ جوان به دست آورند. در ادامه کارشناسان پزشکي قانوني پس از معاينه جسد اعلام کردند احتمال مي رود ضربه چاقو به قفسه سينه متوفي عامل اصلي مرگ وي باشد.

 

بنابراين گزارش اين قاضي پس از تکميل مراحل بررسي صحنه قتل در کلانتري خواجه ربيع حضور پيدا کرد و تحقيقات تا پاسي از شب ادامه يافت و بدين ترتيب يکي از عوامل نزاع که ادعا مي کرد علت درگيري با مقتول فحاشي او بوده است، مکان چاقويي که با آن به متوفي ضربه اي زده شده است را نيز لو داد.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------