دام سیاه 3 شرور برای دختران جوان



اخبار حوادث - دام سیاه 3 شرور برای دختران جوان

دو مرد جوان که به اتهام آزار و اذیت یک دختر جوان و زن همراه او تحت تعقیب پلیس آگاهی غرب استان تهران بودند، دستگیر شدند و به جرم سیاه خود اعتراف کردند.

به گزارش جام جم، اوایل شهریور امسال دختر جوانی وقتی محل کارش را در یکی از محله های شهرستان شهریار در غرب استان تهران ترک کرد، سوار یک خودروی عبوری شد تا به خانه اش بازگردد.

در میانه راه راننده به گفت وگو با دختر جوان پرداخت و پس از آشنایی شماره تلفن همراهش را به وی داد و خواست شب ها او را به خانه بازگرداند. دختر جوان ابتدا خواسته او را نپذیرفت، اما با اصرار مرد راننده قبول کرد.

هنوز چند هفته از آشنایی آنها نگذشته بود که مرد جوان با ابراز علاقه مندی به دختر جوان از او خواستگاری کرد و خواست همراه خانواده اش به خانه دختر جوان بیاید.

دختر جوان وقتی موضوع خواستگاری را برای زن جوانی که دوستش بود، بازگو کرد، از او خواست روزی را که با جوان خواستگار قرار ملاقات دارد، او نیز وی را همراهی کند بنابراین در یکی از روز های پایانی شهریور دختر جوان و زنی که همراهش بود، سوار خودروی مرد خواستگار شدند و در میانه راه مرد جوان تغییر مسیر داد که همین موضوع باعث وحشت دختر جوان و همراهش شد.

وقتی آنها به رفتار راننده اعتراض کردند او درهای خودرو را قفل و تهدید کرد، اگر فریاد بزنند هر دوی آنها را خواهد کشت و سپس با عبور از خیابان های خلوت مقابل یک باغ متروکه در نزدیکی جاده رباط کریم متوقف شد.

مرد راننده، دختر جوان و همراه او را به زور کتک از خودرو پیاده و همراه مردی که در باغ را باز کرده بود به درون باغ برد و همراه دو همدستش بشدت آن دو را کتک زده و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان آنها را در یکی از محله های خلوت شهر از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.

ساعاتی بعد مردی که با خودرویش از آن حوالی عبور می کرد متوجه دو زن زخمی شد و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داد. دقایقی بعد گشت پلیس به محل اعزام شد و دو زن زخمی را به بیمارستان منتقل کرد.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی برجسته، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تحقیقات پلیس برای دستگیری سه مرد شرور آغاز و با چهره نگاری رایانه ای از متهمان فراری پاتوق های احتمالی متهمان زیر نظر گرفته شد و چند روز پیش ماموران یکی از متهمان فراری را در حـــالی که با خودرو در یکی از محله های شهر قصد داشت زنی را به عنوان مسافر سوار کند، دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی، بازجویی که و اظهارات متناقضی را بیان کرد و مدعی شد شاکیان را نمی شناسد و نمی داند چه کسی به آنها آسیب رسانده است.

در این مرحله دو شاکی به پلیس آگاهی احضار شدند و با مواجهه حضوری با متهم، او را جوان خواستگار و یکی از سه متهم فراری معرفی کردند. با شناسایی متهم، وی به جرم خود و همدستانش اعتراف کرد.

در پی اعتراف متهم، همدستان وی نیز تحت تعقیب قرار گرفتند و دو روز پیش یکی دیگر از آنها دستگیر شد و در مواجهه با همدست خود به کتک زدن، همدستی در سرقت و آزار و اذیت دو زن شاکی به قصد اخاذی از خانواده هایشان اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، آنها روانه زندان شدند و جستجوی پلیس برای دستگیری سومین شرور فراری ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------