تصادف مرگبار 3 مادر و 7 دانش‌آموز دختر



اخبار حوادث - یکی از زنان به همراه دختربچه‌ای کشته شدند
تصادف مرگبار 3 مادر و 7 دانش‌آموز دختر

سه مادر و هفت دانش‌آموز در تصادف صبحگاهی به مخاطره افتادند که یک زن و دختربچه‌ای از پای درآمدند.

در این تصادف یک پیکان با هفت دانش‌آموزی که همراه مادرانشان در حال عبور از خیابان بودند، برخورد کرد که یک مادر در دم کشته و یکی از دانش‌آموزان به کما فرو رفت تا اینکه تسلیم مرگ شد.

«مجتبی خالدی» رئیس مرکز کنترل و هماهنگی بحران وزارت بهداشت با ابراز تأسف از چنین حادثه‌ای گفت: ساعت 7:11 یکشنبه بر اثر بی‌احتیاطی راننده یک پیکان 10 دانش‌آموز و مادر به مخاطره افتادند که متأسفانه یکی از این مادران به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد و یک دانش‌آموز نیز به کما فرو رفت.


خالدی در مورد وقوع این حادثه گفت: زمانی که سه مادر قصد عبور دادن هفت دانش‌آموز را از خیابان جوادیه و بلوار میلاد در بیرجند داشتند یک پیکان با آن‌ها برخورد کرد. وی خاطرنشان کرد: «زهرا خسروی» 40 ساله در دم جان سپرد و یک دانش‌آموز هفت ساله به نام «محدثه عدیدی» نیز به علت شدت جراحات وارده پس از کما در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.


مرگ یک مادر و یک دختر دانش‌آموز
یکی از مسئولان اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) در بیرجند در مصاحبه با خبرنگار شوک گفت: صبح یکشنبه در پی تصادف یک خودرو با شش دختربچه دبستانی و یک دختربچه کودکستانی که با همراهی سه مادر راهی دبستانی در بلوار میلاد بودند دچار مصدومیت شدید شدند.


این مسئول اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) ادامه داد: حادثه دلخراش و غم‌انگیز بوده و متأسفانه یکی از مادران به نام زهرا خسروی در همان لحظه نخست جان باخت و یکی دیگر از دانش‌آموزان به نام محدثه عدیدی با آسیب‌دیدگی شدید شرایط خوبی نداشت که در آی.‌سی.‌یو بیمارستان بستری شد و باقی دانش‌آموزان و دو مادر دیگر در حال مداوا هستند.


«حسن ده‌شوی» پدر یکی از دانش‌آموزان گفت: من در خانه بودم که متوجه شدم تعدادی از دانش‌آموزان دبستان پروین اعتصامی در 50 متری مدرسه با یک خودروی پیکان تصادف کرده‌اند و سراسیمه به طرف بلوار دویدم، صحنه حادثه دردناک و غم‌انگیز بود. دختربچه‌ها از شدت درد ناله می‌کردند و در این صحنه دخترم‌ «هانیه» را دیدم که از مچ پا و دست دچار مصدومیت شده بود و ناله می‌کرد.


بلافاصله اورژانس به محل اعزام شد و در حال حاضر به دنبال مداوای دخترم هستم.
«علیرضا حیدری» یکی از شاهدان حادثه مرگبار دانش‌آموزان دبستان پروین اعتصامی نیز گفت: بلوار میلاد چند ماهی است که در دست تعمیر و احداث بوده، به طوری که یک سمت بلوار آسفالت شده و سمت دیگر بلوار خاکی و حرکت خودروها دشوار است.

 

خودروها مجبور هستند از سمت آسفالته استفاده کنند بنابراین خودروها هر از گاهی این بلوار را یکطرفه و به صورت خلاف جهت دیگر خودروها حرکت می‌کنند.


صبح من دخترم را زودتر به مدرسه رساندم و وقتی برمی‌گشتم شاهد این تصادف دلخراش بودم.


خودروی پیکان خلاف جهت بلوار حرکت می‌کرد و بچه‌ها و مادران را از پشت زیر گرفت!
وی ادامه داد: ما بارها این موضوع تکمیل بلوار میلاد و ساخت و ساز که منجر به مسدود شدن پیاده‌رو بود را متذکر شدیم و حتی از مدرسه و راهنمایی و رانندگی درخواست کرده بودیم یک مأمور برای نظارت و هدایت بچه مدرسه‌ای‌ها در بلوار میلاد و در نزدیکی مدرسه دخترانه مستقر شود که متأسفانه شهرداری و راهنمایی و رانندگی به این موضوع توجه نکردند.


سال گذشته نیز در همین محدوده تصادف دیگری با دانش‌آموزان رخ داده بود و دو دختر بچه دبستانی از ناحیه پا و دست مجروح و دچار شکستگی شده بودند.


وی در پایان این مصاحبه گفت: متأسفانه دقایقی پیش هم محدثه عدیدی در آی.سی.یو
جان باخت و غم این حادثه بر دل همه پدر و مادرهای مدرسه اعتصامی ماند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------