دستگيري پسرعمو‌هاي گانگستر در چمستان



اخبار,اخبار حوادث ,ایجاد رعب و وحشت در شهر

 

اخبار حوادث - دستگيري پسرعمو‌هاي گانگستر در چمستان

تنها چند تير هوايي كافي بود تا مردم چمستان خود را در سكانس آغازين فيلم‌هاي گانگستري امريكايي ببينند.

وقتي چهار عضو يك خانواده در خيابان‌هاي اين شهر نقش كابوي‌هاي امريكايي را بازي مي‌كردند و رعب و وحشت به نمايش مي‌گذاشتند هرگز به ذهن‌شان خطور نمي‌كرد كه ماموران نيروي انتظامي مازندران به شكلي نامحسوس به دنبال شناسايي و دستگيري آنها باشند. 

 

  همزمان با تغيير چهره شهر، پسرعمو‌هاي چمستاني نيز تفريح جديدي براي خود دست و پا كرده بودند. هر روز سوار بر پژوي سفيد رنگ خود در خيابان‌هاي شهر مي‌تاختند و با شليك تيرهاي هوايي و نمايش اسلحه‌هاي شكاري خود به عابران، رعب و وحشت را در دل مردم اين شهرستان مي‌نشاندند.

 

عربده‌كشي‌هاي چهار جوان 20 تا 25 ساله، آنها را چنان سرمست تفريح جديد خود ساخته بود كه صداي گام‌هاي آرام تيم شناسايي نيروي انتظامي مازندران را نمي‌شنيدند.

 

به گفته سرهنگ بابايي، معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان مازندران پس از اطلاع ماموران پليس از اقدام به شرارت و ايجاد مزاحمت چند جوان براي مردم كه با تيراندازي‌هاي هوايي پي در پي همراه بود، پيگيري‌هاي لازم براي دستگيري متهمان در اولويت سرهنگ بابايي با اشاره به سابقه‌دار نبودن متهمان به روند دستگيري آنها پرداخت و گفت: ماموران نيروي انتظامي استان مازندران پس از شناسايي مخفيگاه چهار جوان متهم به شرارت به سرعت عمليات دستگيري آنها را آغاز كردند و در اقدامي ضربتي موفق به بازداشت آنها شدند.

 

در جريان تحقيقات پليس پيشگيري شهرستان چمستان اسلحه متهمان از نوع شكاري كشف شد كه مجوز آن از سوي مراجع ذي صلاح تاييد شده است.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------