جنايت در رستوران



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - عامل قتل مرد «گوش شکسته» اعتراف کرد
جنايت در رستوران

با هوشياري مقام قضايي و کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي راز يک پرونده جنايي درحالي فاش شد که هيچ سرنخي از عامل يا عاملان اين جنايت هولناک درمشهد وجود نداشت.

به گزارش خراسان، ساعت ۸ صبح نوزدهم شهريور جسد مردي قوي هيکل که داراي گوش هاي شکسته مانند گوش کشتي گيران بود در جاده فرعي روستاي بزمرگان مشهد کشف شد و بدين ترتيب تحقيقات قضايي با حضور قاضي سيدجواد حسيني در محل حادثه ادامه يافت.

 

مرد ۴۲ساله مجهول الهويه با واردآمدن ضرباتي با شي ء فلزي سخت مانند تبر، ساطور و يا آهن برنده به قتل رسيده بود و عامل يا عاملان جنايت چادر رنگي را دور جسد پيچيده و سپس با قراردادن آن داخل کيسه مشکي بزرگ زباله، در محل کشف رها کرده بودند.

 

با وجود آن که هيچ گونه مدرک شناسايي همراه جسد نبود و طبق نظر پزشک قانوني حدود ۸ساعت از مرگ مرد ۴۲ساله مي گذشت مقام قضايي از خبرنگار خراسان خواست تا با درج مشخصات ظاهري مقتول براي شناسايي اولياي دم کمک کند. صبح روز بعد وقتي مشخصات مقتول درج شد، خانواده اي با مراجعه به پزشکي قانوني جسد را شناسايي کردند.

اين درحالي بود که قاضي حسيني از کارآگاهان اداره جنايي آگاهي خواست، بررسي هاي خود را در اطراف مراکزي مانند قصابي، رستوران، کشتارگاه و مواردي از اين قبيل متمرکز کنند چرا که شواهد موجود نشان مي داد اين مرد در مکاني به قتل رسيده است که پلاستيک هاي بزرگ براي حمل زباله مورد استفاده قرار مي گيرد و اشياي آهني برنده نيز در دسترس است.

 

با راهنمايي ها و صدور دستورات ويژه از سوي مقام قضايي، رديابي آخرين تماس هاي مقتول درحالي آغاز شد که اولياي دم به کسي مظنون نبودند. اما تحقيقات نشان داد مقتول در همان نزديکي محل کشف جسد، مرکز پرورش شترمرغ دارد و خودرو مزدا دو کابين او نيز مفقود شده است ۲ روز بعد هم خودرو مقتول در بولوار انديشه قاسم آباد مشهد کشف شد.

 

در بررسي هاي فني و پليسي، کارآگاهان اداره جنايي چند مظنون را به پليس آگاهي احضار کردند که مشخص شد يکي از آنان از دوستان صميمي مقتول بوده است و با يکديگر مراوده مالي داشته اند، اما وي هنگامي مورد ظن قوي قرار گرفت که بررسي ها نشان داد او داراي رستوراني در بولوار سجاد مشهد بوده که در چند ماه گذشته رستورانش را به زني واگذار کرده است. مظنون ۴۰ساله بلافاصله به شعبه ۸۱۱ ناحيه ۸ قضايي مشهد (مجتمع قضايي شهيد قدوسي) احضار شد و مورد بازجويي قرار گرفت.

 

درحالي که او به سوالات قاضي پاسخ مي داد مقام قضايي از کارآگاهان خواسته بود تا رستوران وي را به طور نامحسوس مورد بازرسي قرار دهند. وقتي يکي از زنان کارگر چادر رنگي را ديد آن را شناخت و گفت: از اين چادر کارگرهاي زن استفاده مي کردند. کشف پلاستيک هاي بزرگ، ساطور و يک تکه آهن معروف به «قوطي» که لبه تيزي داشت ديگر ظن کارآگاهان را به يقين تبديل کرد.

 

از سوي ديگر متهم ۴۰ساله در پاسخ به سوالات «قاضي حسيني» عاجز مانده بود و هر لحظه با تناقض گويي داستان جديدي را سر هم مي کرد که کارآگاهان تلفني موارد کشف شده را به وي اطلاع دادند و قاضي با صدور قرار بازداشت موقت وي را در اختيار کارآگاهان قرار داد تا زواياي پنهان اين جنايت آشکار شود. ساعتي بعد هنگامي که خورشيد چهره خود را پشت کوه ها پنهان کرده بود متهم در اداره آگاهي مقابل افسر پرونده نشست.

 

کارآگاه با هوشياري خاصي به متهم گفت: شما دوستتان را در رستوران خودتان و با قوطي فلزي به قتل رسانده ايد. سپس جسد را با مزدا دو کابين مقتول در محل کشف رها کرده ايد که همه اين موارد تاييد شده است.

 

متهم با شنيدن اين حرف ها ديگر دست از داستان سرايي برداشت و درحالي که همچنان حيرت زده و مبهوت به کارآگاه و قوطي فلزي روي ميز نگاه مي کرد به قتل دوستش به خاطر اختلافات مالي اقرار کرد. دقايقي بعد از اعتراف متهم، قاضي ويژه قتل عمد نيز عازم پليس آگاهي شد و مرد ۴۰ساله جزئيات جنايت را در حضور مقام قضايي تشريح کرد بدين ترتيب راز پنهان اين قتل فاش و متهم نيز با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------