آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

جنایت در جشن عروسی



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - جنایت در جشن عروسی

جنایت در عـروسی کام میهمـــانان را تلخ کرد و همه وحشــت‌زده بــه خانه‌هـــایشان بازگشتند.نوجوان 17 ساله‌ای که با دوستان خود به مجلس عروسی رفته بود با دونفر از میهمانان درگیر شد و بر اثر اصابت ضربه چاقو جان خود را از دست داد.

رحمت، نوجوان 17 ساله‌ای بود که در روستای چشمه گل از توابع شهر تربت جام استان خراسان رضوی زندگی می‌کرد و روز چهارشنبه گذشته همراه دو نفر از دوستانش به نام‌های نوید 16 و جابر 17 ساله از روستا بیرون زدند و به روستای بشیرآباد رفتند.


سه پسر نوجوان با عبور از مقابل خانه‌ای که در آن مجلس عروسی بر پا بود بدون دعوت وارد مراسم شدند.


دقایقی بعد، دو نفر از میهمانان عروسی به نام‌های کریم 35 ساله و رضا 23 ساله که متوجه حضور این سه نوجوان و شیطنت‌های آن‌ها شده بودند جلو آمدند و در گفت‌و‌گویی کوتاه، جر و بحث بین این افراد بالا گرفت.


میهمانان عروسی تماشاچی صحنه‌ای بودند که در آن مرد 23 ساله چاقو را بالا آورد و در برابر چشمان بهت‌زده شاهدان عینی، رحمت را مجروح ساخت. در این لحظه نوجوان 17 ساله غرق در خون روی زمین افتاد. پیکرنیمه جان او بلافاصله به وسیله یک سواری به بیمارستان سجادیه تربت جام انتقال یافت اما با توجه به شدت ضربه وارده و خونریزی شدید، رحمت با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.


در پی گزارش مرگ این پسر نوجوان به پلیس 110، مأموران پلیس تربت جام در محل حاضر شدند و مراتب را به قاضی ویژه قتل اعلام کردند. با دستورات تخصصی قاضی محمد‌زاده، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و جست‌و‌جوهای گسترده پلیس برای دستگیری دو قاتل فراری و همچنین رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------