تاجر آهن، گروگان ۶ میلیاردی آدم‌ربایان ناکام



اخبار حوادث - تاجر آهن، گروگان ۶ میلیاردی آدم‌ربایان ناکام

مردان آدم‌ربا که با معرفی خود به‌عنوان مأمور دست به ربودن یک تاجر آهن در کرمانشاه زده بودند، وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند، گروگانشان را رها کردند. اعضای این باند برای آزادی گروگانشان ۶میلیارد تومان می‌خواستند.

به گزارش همشهری، صبح يكي از روزهاي هفته گذشته، وقتي يك تاجر آهن در كرمانشاه از خانه‌اش خارج شد تا به محل كارش برود، چند مرد سوار بر يك خودروي سواري، سد راهش شدند. مردان جوان خود را مأمور معرفي كردند و به زور تاجر آهن را سوار خودروشان كردند و با دزديدن خودروي او متواري شدند. آنها ساعتي بعد خودروي تاجر آهن را در يكي از خيابان‌ها رها كردند و با انتقال گروگانشان به مخفيگاه خود، با خانواده وي تماس گرفتند و گفتند كه اگر 6ميليارد تومان دريافت نكنند، گروگانشان را خواهند كشت.

به‌دنبال اين ماجرا خانواده مرد گروگان ماجرا را به پليس خبر دادند و تيمي از كارآگاهان براي رديابي آدم‌ربايان وارد عمل شدند. درحالي‌كه آدم‌ربايان تمامي تماس‌هايشان را از طريق گوشي گروگان انجام مي‌دادند اما كارآگاهان توانستند در بررسي‌هاي اطلاعاتي به سرنخ‌هايي از آنها دست پيدا كنند.

چند ساعت بعد، زماني كه گروگانگيران حاضر شده بودند به خانواده گروگانشان تخفيف داده و مبلغ درخواستي‌شان را از 6ميليارد تومان به 2ميليارد تومان كاهش دهند، كارآگاهان توانستند اطلاعات مهمي درخصوص آنها به‌دست آورند. درحالي‌كه چند ساعت از ماجراي اين گروگانگيري گذشته بود، آدم‌ربايان متوجه شدند كه پليس در تعقيب آنهاست و از ترس دستگيري، گروگان خود را رها كردند.

به گفته سرهنگ مرزباني، رئيس پليس آگاهي استان كرمانشاه، گروگانگيران طبق اظهارات تاجر آهن 5يا 6نفر هستند كه پليس سرنخ‌هاي خوبي از آنها به‌دست آورده و تحقيقات براي دستگيري اين افراد ادامه دارد. 

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------