"خاله شادونه قلابی" بازداشت شد



اخبار حوادث - "خاله شادونه قلابی" بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد مغان از بازداشت خاله شادونه قلابی و دو نفر از همدستان وی خبر داد.

به گزارش ایرنا، رحیم گلزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام دادستانی در پی گزارش مردم و اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد مبنی بر حضور فردی به جای خاله شادونه مجری برنامه های کودک (ملیکا زارعی) در برنامه جشن شادی در پارس آباد صورت گرفت.

وی افزود: بنرهای خاله شادونه از چند روز گذشته درنقاط مختلف نصب شده بود اما در زمان اجرای برنامه حاضران متوجه شدند که به جای ملیکا زارعی، خانمی با مشخصات جعلی و غیر واقعی اقدام به اجرای برنامه می کند.

گلزاده بیان کرد: با اقرار متهمان، فردی که خود را به جای ملیکا زارعی معرفی کرده بود به همراه عوامل اجرایی از جمله کارگردان و حسابرس به علت کلاهبرداری و فریب مردم روانه زندان شدند.

دادستان پارس آباد گفت: پولی که از محل فروش بلیت این برنامه بدست آمده بود، توقیف شد و متهمان اعلام آمادگی کردند تا این مبلغ رابه مردم بازپس دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد نیز در این زمینه اظهار کرد: این اداره تنها به عنوان ناظر برنامه خاله شادونه بود که پس از اعطای مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موسسه فرهنگی و هنری درخواست کننده، یازدهم مهرماه اجرای شد.

یوسف روزگاری اضافه کرد: حاضران، پیش از اتمام برنامه شکایت خود را اعلام کردند و باتوجه به جریحه دار شدن احساسات مردم و به خصوص کودکان، به عنوان ناظر وارد عمل شدیم و موضوع را با مسوولان از جمله دادستان در میان گذاشتیم و از این رو در حال حاضر متهمان در زندان هستند.

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------