اختلافاتی که به زندگی یک دوست پایان داد



اخبار حوادث - اختلافاتی که به زندگی یک دوست پایان داد/ قتل جوان 35 ساله با ضربات چاقو

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "سرباز" استان سیستان و بلوچستان فردی که به دلیل اختلافات شخصی دوستش را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا افشاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسدی در بیرون از روستای "بافتان" بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سرباز" ادامه داد: پس از حضور کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد جسد مربوط به فردی حدودا ۳۵ ساله بوده که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه جسد جهت بررسی بیشتر به سرد خانه انتقال داده شد، تصریح کرد: ماموران پلیس در بررسی‌های مقدماتی هویت مقتول را شناسایی کرده و اقدامات تخصصی برای شناسایی قاتل را آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: کاراگاهان پلیس پس از بررسی میدانی و پایش اطلاعاتی و انجام اقدامات گسترده تخصصی ردپاهایی از فردی که یکی از دوستان مقتول بود در این ماجرا شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: با به دست آمدن سر نخ‌هایی از دخالت این فرد در ماجرا، بلافاصله با هماهنگی مراجع قضایی متهم در مخفیگاهش به همراه یک تیغه چاقو زرد رنگ دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه این متهم چند فقره سابقه کیفری از جمله سرقت و اعتیاد به مواد مخدر در پرونده خود داشته ادامه داد: متهم در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی بود اما در تحقیقات تخصصی پلیس و مواجهه با دلایل جمع آوری شده به قتل دوستش با استفاده از چاقو کشف شده از وی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات تخصصی، انگیزه خود را از انجام این قتل، اختلافات شخصی با مقتول بیان داشته، خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه به مراجع قضایی معرفی شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------