آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

کینه‌توزی خونین یک دیوانه



اخبار حوادث - کینه‌توزی خونین یک دیوانه

مرد جوان انگلیسی پنج روز پس از تولد نخستین فرزندش در توطئه انتقامجویانه خانوادگی کشته شد.

«جان بوی وارد» 33 ساله که بیست و چند سال قبل با غفلت برادر بزرگترش در تصادفی مرگبار دو برادر کوچک‌ترش را از دست داده بود و تنها زندگی می‌‌کرد به‌رغم گذشت سال‌ها کینه برادرش را به دل گرفته بود و پس از مرگ او پسر 21 ساله‌اش را تهدید به مرگ می‌کرد. این جوان 33 ساله بارها با پسر جوان برادر بزرگش تماس گرفته و او را تهدید کرده بود که در شادترین روزهای زندگی‌اش انتقام تنهایی خود را می‌گیرد.

 

این تهدیدها در حالی انجام می‌شد که پسر 21 ساله حتی در زمان آن تصادف شوم هنوز به دنیا نیامده بود. این تهدیدهای رعب‌انگیز در نهایت سال گذشته عملی شد. در حالی که «توماس وارد» 21 ساله -قربانی- پنج روز از تولد دختر اولش می‌گذشت و با تجربه پدر شدن روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذاشت شبانه هدف حمله عموی کوچک و دو ضارب دیگر قرار گرفت و در برابر دیدگان همسر جوانش کشته شد.

 

بلافاصله پس از این جنایت «جان بوی وارد» - عموی کوچک مقتول- متواری شد اما پلیس در عملیاتی همه‌جانبه موفق به دستگیری او در چند کیلومتری محل حادثه شد. این جانی دیوانه مدعی بود با اینکه مقتول در زمان مرگ برادرانش در تصادف به دنیا نیامده بود اما در جنایت پدرش مقصر بوده و باید مجازات می‌شد.  جان بوی وارد در حال حاضر در زندان به سر می برد و در انتظار مجازات است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------