قتل دوست شيشه‌يي به خاطر بدهي



اخبار حوادث - قتل دوست شيشه‌يي به خاطر بدهي

مرد ميانسال كه دوستش را به دليل نپرداختن بدهي و كشيدن شيشه با ضربات چاقو به قتل رسانده بود با صدور كيفرخواست به زودي محاكمه مي‌شود.

رسيدگي به اين پرونده همزمان با كشف جسد پتو پيچ شده مرد 35 ساله‌يي در خيابان كميل تهران آغاز شد. 21 خرداد ماه سال گذشته با حضور ماموران و بازپرس ويژه قتل در محل كشف جسد در خيابان كميل تحقيقات براي شناسايي هويت مقتول و دستگيري قاتل يا قاتلان آغاز شد. هنوز چند روزي از كشف جسد نگذشته بود كه زن و مرد ميانسالي با مراجعه به ماموران از ناپديد شدن پسرشان خبر دادند.

ماموران با بررسي اطلاعات داده شده از سوي اين پدر و مادر توانستند هويت جسد پتو پيچ شده را به اسم مجيد شناسايي كنند. كارآگاهان پليس كه به دنبال سرنخي از وقوع جنايت بودند در تحقيقات پليسي متوجه شدند مجيد به يك گاراژ متروكه در نزديكي محل كشف جسد رفت و آمد داشته است. با زير نظر گرفتن گاراژ مورد نظر ماموران متوجه رفت و آمد فردي به اين گاراژ شده و توانستند او را هنگام خروج از اين محل متروكه دستگير كنند.

با انتقال او به پليس آگاهي وي خودش را مهرداد 47 ساله معرفي كرد و در بازجويي‌ها گفت هيچ اطلاعي از سرنوشت مجيد ندارد. ماموران كه متوجه تناقض‌گويي‌هاي اين فرد شده بودند به تحقيقات تخصصي ادامه دادند تا اينكه سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و گفت: من و مجيد چند سالي بود با هم دوست بوديم و مقداري پول از او طلب داشتم. روز حادثه مقتول همراه دوستش حميد به گاراژ آمد و مدعي شد مي‌خواهد بدهي‌اش را پرداخت كند. چند دقيقه‌يي از آمدن آنها گذشته بود كه متوجه شدم آنها مي‌خواهند شيشه مصرف كنند و قصدي براي پرداخت بدهي من ندارند.

وقتي به كارشان اعتراض كردم مجيد شروع به گفتن ناسزا كرد و به سمتم حمله‌ور شد. من نيز براي دفاع از خودم كاردي را از آشپزخانه برداشته و ضربه‌يي به پهلويش زدم. وقتي مجيد غرق در خون در گوشه‌يي افتاد حميد از گاراژ خارج شد و ديگر بازنگشت. من نيز ساعتي به استراحت پرداختم و صبح هرچه مجيد را صدا كردم بيدار نشد. وقتي متوجه مرگ او شدم از شدت ترس با يكي از دوستانم به اسم فتح‌الله تماس گرفتم و موضوع راگفتم. او نيز قول داد كمكم كند.

 

ساعتي بعد فتح‌الله آمد و با هم جسد را پتو پيچ كرده و با استفاده از تاريكي شب آن را در كنار يك سطل زباله در 400 متري گاراژ رها كرديم. با اعترافات متهم، فتح‌الله نيز دستگير و به همدستي با مهرداد براي انتقال جسد اعتراف كرد. با برگزاري جلسات بازپرسي و اعترافات متهمان، كيفرخواست مهرداد به اتهام قتل عمد از سوي قاضي آرش سيفي، داديار اظهارنظر صادر شد تا وي به زودي پاي ميز محاكمه قرار گيرد.
اخبار حوادث - اعتماد

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------