آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ماجراي اخلال 45 دقيقه اي يک دختر در نظم عمومي



اخبار حوادث - ماجراي اخلال 45 دقيقه اي يک دختر در نظم عمومي

دختر ام وي ام سواري که با کشف حجاب و انجام حرکات نمايشي با خودرو، حدود ۴۵ دقيقه يک منطقه از شهر مشهد را به هم ريخته بود با تفهيم اتهام اخلال در نظم عمومي از سوي مقام قضايي روانه زندان شد.

به گزارش خراسان اوايل بامداد جمعه بود که اهالي ساکن در بولوار هاشميه مشهد با شنيدن صداي وحشتناک کشيده شدن لاستيک خودرو روي آسفالت خيابان از خواب پريدند. رهگذراني که در حاشيه خيابان حرکت مي کردند از ترس به پياده رو مي گريختند.

 

برخي اهالي خواب آلود و هراسان پنجره هاي ساختمان را گشودند. دختر ام وي ام سوار در حالي که کشف حجاب کرده و پشت فرمان خودرو نشسته بود با عربده کشي و فرياد و ويراژهاي خطرناک از لابه لاي خودروها با سرعت زياد عبور مي کرد و گاهي با کشيدن ترمز دستي در حال حرکت، شهروندان را به وحشت مي انداخت.

 

هر لحظه احتمال وقوع سانحه اي دلخراش مي رفت که ماموران اطلاعات سپاه ناحيه حمزه(ع) وارد عمل شدند. با ابراز نارضايتي اهالي محل از سلب آسايش خود توسط دختر ۱۹ ساله ماموران اطلاعات به تعقيب خودرو در بولوار هاشميه پرداختند اما دختر جوان به فرمان هاي مکرر «ايست» هم توجهي نکرد و در حالي که به توهين و فحاشي هاي خود ادامه مي داد ناگهان به صورت دنده عقب وارد بولوار شهيد صارمي شد.

 

ماموران در ادامه، خودروي او را به محاصره درآوردند و در حالي که با مقاومت دختر جوان روبه رو شده بودند از ادامه حرکات نمايشي و توهين هاي او جلوگيري کردند.

 

گزارش خراسان حاکي است: در بازرسي از داخل خودروي وي، مقداري شيشه و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر صنعتي کشف شد و با توجه به اهميت موضوع و اين که براي اولين بار چنين ماجرايي در مشهد رخ مي داد، اين پرونده در شعبه ۹۰۴ مجتمع قضايي انقلاب اسلامي مشهد مورد رسيدگي قرار گرفت.

 

دختر ۱۹ ساله که گوشي تلفن ۸ ميليوني نيز همراه داشت ضمن اعتراف به استعمال مواد مخدر صنعتي گفت: ما در کيش زندگي مي کرديم و به تازگي در مشهد ساکن شده ايم. چون پدرم گواهينامه ندارد خودرو را براي من خريده است.

 

بنابراين گزارش، متهم اين پرونده که با اتهاماتي از قبيل استعمال مواد مخدر، نگهداري شيشه، کشف حجاب، تمرد و مقاومت در برابر ماموران و همچنين اخلال در نظم عمومي روبه رو شده است پس از ثبت اظهارات و اعترافاتش در شعبه ۹۰۴ دادسراي انقلاب، با صدور دستوري از سوي قاضي حيدري روانه زندان شد تا بررسي هاي بيشتري درباره اقدامات مجرمانه وي انجام گيرد. 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------