آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز قتل مرد كشتي گير در چادر سفيد



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - راز قتل مرد كشتي گير در چادر سفيد

رديابي چادر سفيد كه جسد مرد كشتي‌گير در ميان آن قرار داشت، راز جنايت مرد رستوران‌دار را فاش كرد.

رسيدگي به اين پرونده از صبح نوزدهم شهريور امسال همزمان با كشف جسد مرد كشتي‌گير در جاده گاز مشهد در دستور كار پليس قرار گرفت. ماموران كلانتري فردوسي پس از اطلاع از اين ماجرا خود را به محل حادثه رساندند.

مردي كه موضوع را به پليس اطلاع داده بود در تحقيقات اوليه گفت: امروز در حال رفتن به محل كارم بودم كه با كيسه‌يي پلاستيكي در كنار خيابان روبه رو شدم. به همين خاطر به بررسي كيسه پرداخته و با جسد مردي در داخل آن روبه‌رو شدم.

 

ماموران با مشاهده جسد موضوع را به قاضي جواد حسيني، بازپرس ويژه قتل اطلاع دادند و با حضور او و كارآگاهان جنايي تحقيقات براي افشاي راز قتل آغاز شد. در بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد جسد متعلق به مردي حدود 38 ساله است كه بر اثر اصابت ضربه‌هاي سنگين به سرش به قتل رسيده است. مقتول اندامي ورزشكار و گوش‌هايي شكسته داشت كه كارآگاهان احتمال دادند او كشتي‌گير بوده است.

 

بررسي محل كشف جسد نشان مي‌داد مقتول در محل ديگري به قتل رسيده و جسدش پس از پيچيده شدن در چادر سفيد رنگي در كيسه پلاستيكي قرار داده شده و به آنجا انتقال يافته است.

تحقيقات مقدماتي كه در محل جنايت به پايان رسيد، كارآگاهان با دستور بازپرس جنايي جسد را به پزشكي قانوني انتقال دادند و تحقيقات براي كشف راز اين جنايت آغاز شد. در حالي كه تحقيقات كارآگاهان براي افشاي راز جنايت آغاز شده بود خانواده مرد جواني با مراجعه به پليس آگاهي از ناپديد شدن وي خبر دادند.

 

آنها در جريان تحقيقات گفتند حسين دو روز قبل از خانه خارج و پس از آن به طرز مرموزي ناپديد شد. با بررسي اين شكايت مشخص شد جسد كشف شده در جاده گاز متعلق به حسين است. مقتول صاحب يك مركز پرورش شتر مرغ بود و پس از قتل خودروي مزداي وي ناپديد شده بود. با كشف اين سرنخ احتمال قتل با انگيزه سرقت مطرح شد و كارآگاهان موفق شدند رد پاي دو مظنون را در اين جنايت كشف كنند. در حالي كه تحقيقات بر روي مظنونان آغاز شده بود، خودروي مقتول در خيابان قاسم آباد كشف شد. عامل جنايت پس از كشتن حسين، خودرو را در محلي خلوت رها كرده بود.

يكي از مظنونان صاحب رستوراني در مشهد بود و با مقتول اختلافات مالي داشت. ماموران براي كشف سرنخي از جنايت راهي رستوران شده و در داخل آن با كيسه‌هاي پلاستيكي بزرگي رو به رو شدند كه شباهت زيادي به كيسه‌يي كه جسد در آن قرار داده شده بود، داشت.

از سوي ديگر كارگران رستوران نيز با مشاهده چادر سفيد اعلام كردند از اين چادر، كارگران زن رستوران استفاده مي‌كنند.

بازپرس پرونده كه اطمينان داشت صاحب رستوران به نام امير در قتل نقش داشته، دستور بازداشت او را صادر كرد. امير در تحقيقات مقدماتي منكر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه با مقتول در رستوران درگير شده و او را كشتم. بعد هم جسدش را در ميان چادر كارگران پيچيده و داخل كيسه زباله قرار دادم. جسد را به سختي به داخل خودروي حسين برده و در محلي خلوت رها كردم.

وي ادامه داد: خودرو را در منطقه قاسم آباد پارك كرده و به خانه بازگشتم. تصور نمي‌كردم به اين زودي دستگير شوم. قاضي حسيني، بازپرس جنايي مشهد در اين زمينه به «اعتماد» گفت: متهم در حال حاضر در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات براي شناسايي انگيزه اصلي او از قتل ادامه دارد. وي افزود: پس از بازسازي صحنه قتل و مجرميت او، پرونده براي محاكمه به دادگاه فرستاده مي‌شود

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------