قاتل پسر‌عمه خود را تسليم پليس كرد



اخبار حوادث - وقوع دو جنايت در پايتخت در كمتر از 12 ساعت
قاتل پسر‌عمه خود را تسليم پليس كرد

قتل پسرعمه به دست پسر دايي و درگيري مستانه چهار جوان در پارك، كارآگاهان جنايي تهران را با دو پرونده قتل روبه‌رو كرد. عامل يكي از جنايت‌ها خود را به پليس معرفي كرد و عامل دومين قتل فراري است.

در نخستين جنايت ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته كارآگاهان پليس در جريان قتل پسر جواني در محله تهرانپارس قرار گرفتند. با اعلام موضوع به بازپرس ويژه قتل تيمي از ماموران همراه قاضي جنايي به محل جنايت كه يك كارگاه بود، اعزام شدند.

 

در بررسي صحنه مشخص شد پسر 24 ساله‌يي به علت اصابت چاقو به قلبش جان خود را از دست داده است. در حالي كه تحقيق از شاهدان آغاز شده بود ماموران متوجه شدند مقتول ساعتي قبل با پسردايي خود درگير شده و در اين درگيري محمود با چاقو ضربه‌يي را به احمد زده و پس از قتل از محل فرار كرده است.

تحقيقات براي شناسايي و دستگيري پسردايي قاتل ادامه داشت تا اينكه محمود روز پنجشنبه با مراجعه به پليس خود را تسليم ماموران كرد. او در بازجويي‌هاي اوليه گفت: همراه مقتول در يك كارگاه كار مي‌كرديم اما چند روز قبل احمد از كار اخراج شد. او هر روز به بهانه اينكه من باعث اخراجش شده بودم به سراغم مي‌آمد و با هم درگير مي‌شديم. روز حادثه در حال صحبت با هم بوديم كه بازهم درگير شديم.

 

براي ترساندن پسر عمه‌ام چاقويي را كه همراه خودم داشتم بيرون آورده و قصد داشتم ضربه‌يي به پشت او بزنم اما يكباره احمد خودش را كنار كشيد و چاقو در قلبش فرو رفت. وقتي او را غرق در خون ديدم وحشت كردم و از محل فرار كردم. روز بعد با صحبت‌هاي خانواده‌ام و به خاطر اينكه ناخواسته مرتكب قتل شده بودم خودم را تسليم پليس كردم.

با اعترافات پسر جوان با دستور بازپرس پرونده متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كاراگاهان اداره دهم پليس تهران قرار گرفت.

جنايت مستانه
در جنايت دوم درگيري مستانه چهار پسر جوان در جنوب تهران قتل يكي از آنها را رقم زد. در اين درگيري يك نفر ديگر هم مجروح شد. چهار پسر جوان كه به علت مصرف مشروبات الكلي حالت عادي نداشتند در يكي از پارك‌هاي جنوب تهران با يكديگر درگير شدند كه يكي از آنها به نام محسن به علت اصابت شيشه به سر و گردنش جانش را از دست داده و جوان ديگري به نام حسن به علت شدت جراحات به بيمارستان منتقل شد.

 

با اعلام موضوع به بازپرس ويژه قتل رسيدگي به پرونده آغاز شد و در ساعت اوليه وقوع قتل يكي از متهمان كه در درگيري حاضر بود، شناسايي شد اما عامل اصلي قتل همچنان متواري است. در بررسي سوابق اين افراد مشخص شد هر چهار نفر داراي سوابق كيفري هستند.

با دستور بازپرس پرونده تحقيقات ماموران پليس آگاهي براي شناسايي و دستگيري عامل قتل آغاز شد.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------