افشاي راز قتل دختر تكواندوكار از سوي برادرانش



اخبار حوادث - افشاي راز قتل دختر تكواندوكار از سوي برادرانش

راز قتل دختر ورزشكار كه به بيماري «‌ام.‌اس» مبتلا بود پس از سه سال با اعلام نظريه پزشكي قانوني و اعترافات دو برادرش برملا شد.

رسيدگي به اين پرونده همزمان با اعلام نظريه پزشكي قانوني در مورد مرگ دختر مبتلا به «‌ام. اس» براثر وارد شدن ضربه‌هاي مرگبار، در دستور كار بازپرس جنايي قرار گرفت.

 

با ارسال پرونده به شعبه سوم بازپرسي دادسراي امور جنايي مشخص شد بيست و دوم مرداد ماه سال 90 پيكر نيمه‌جان دختر جواني به نام خديجه به بيمارستاني در جنوب تهران منتقل شده بود اما او بر اثر شدت جراحت جانش را از دست داده است. خانواده دختر جوان در تحقيقات اوليه مدعي شدند دخترشان مبتلا به بيماري «‌ام. اس» است و به همين دليل جانش را از دست داده است. با توجه به آثار كبودي روي بدن خديجه مسوولان بيمارستان كه احتمال مي‌دادند او به قتل رسيده است موضوع را به پليس گزارش كردند.

همزمان با تشكيل پرونده، تحقيقات در مورد چگونگي علت مرگ دختر جوان آغاز شد. در همين حال پس از چند ماه پزشكي قانوني ابتلا مقتول به بيماري ‌ام.‌اس را تاييد كرد اما اعلام كرد ضربات مرگباري در مرگ اين دختر تاثير داشته است.

با آغاز تحقيقات از خانواده مقتول برادر بزرگ او به نام عبدالله مدعي شد خواهرش از ورزشكاران رشته تكواندو بوده و پس از ابتلا به بيماري ديگر به ورزش ادامه نداده و به دختري گوشه‌گير تبديل شده بود. روز حادثه نيز وقتي چند ساعتي خبري از او نبود به اتاقش رفتيم و با جسم بي‌جانش روبه‌رو شديم. احتمال مي‌دهيم او به علت بيماري تعادلش را از دست داده و به علت برخورد با جسمي سخت جانش را از دست داده است.

كارآگاهان پليس كه متوجه تناقض‌گويي‌هاي برادران مقتول شده بودند چند روز قبل به دستور بازپرس جمشيدي دو برادر را دستگير كردند.

سرانجام بعد از 10 روز دو برادر لب به اعتراف گشوده و نحوه مرگ دختر تكواندوكار را فاش كردند. يكي از برادران در بازجويي‌ها به قاضي پرونده گفت: روز حادثه متوجه حضور مرد غريبه‌يي در اتاق خواهرم شدم.

 

از خديجه خواستم در اين باره توضيح دهد كه او متوجه اشتباهش شده بود و سرش را پايين انداخت. از شدت خشم چند سيلي به صورت او زدم تا اينكه برادر كوچك‌ترم به خانه آمد و به موضوع پي برد. محمد نيز او را با كمربند زد و سپس از اتاقش خارج شديم. ساعتي بعد وقتي رفتيم با او حرف بزنيم ديديم نفس نمي‌كشد. پس از قتل و شناسايي مرد ناشناس متوجه شديم اين مرد از بيماري خواهرمان سوءاستفاده و او را اغفال كرده بود.

با توجه به اعترافات متهمان و از آنجا كه اولياي دم مقتول رضايت خود را اعلام كرده بودند تحقيقات از سوي بازپرس پرونده و كارآگاهان پليس از جنبه عمومي جرم آغاز شد.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------