عملیات 110 برای دستگیری "ماموران قلابی پلیس آگاهی"



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - عملیات 110 برای دستگیری "ماموران قلابی پلیس آگاهی"/ پایان سرقت سریالی از طلافروشی‌ها و صرافی‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان تحت پوشش ماموران ناجا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد چنداز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی از صرافی‌ها و طلافروشی‌ها که سارقان تحت عنوان ماموران حفاظت اطلاعات و آگاهی ناجا اقدام به سرقت کرده بودند و وصول آن توسط پلیس آگاهی شهرستان دزفول پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان تصریح کرد: سارقان در ساعات پایانی شب، مالکان صرافی و طلافروشی‌ها را تعقیب کرده سپس تحت پوشش ماموران نیروی انتظامی آن‌ها را به مغازه بازگردانده و به بهانه‌های مختلف اموال آن‌ها را به سرقت می‌بردند.
 
سرهنگ چنداز در ادامه اظهار داشت: با پیگیری‌های مجدانه و شگردهای خاص پلیسی بالاخره دو نفر از اعضای باند مذکور شناسایی و دستگیر شده و پس از آن سرکرده باند نیز که با هویت جعلی در استان اصفهان تردد می‌کردد شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سرکرده باند مذکور چندین کارت جعلی با هویت‌های مختلف نظامی و انتظامی کشف و ضبط شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------