انفجار مشکوک در عروسی قربانی گرفت



اخبار حوادث - انفجار مشکوک در عروسی قربانی گرفت

مراسم عروسي با انفجار يك شيء ناشناخته وكشته و مجروح شدن چند تن از مهمانان رنگ خون گرفت.

صداي هلهله و شادي مهمانان فضا را پركرده بود. وقت شام بود و همه منتظر بودند تا غذا آماده شود. غافل از اينكه همزمان با شور و حرارت مهمانان، شئ ناشناس و عجيبي هم زير يكي از موزاييك‌هاي آشپزخانه مشغول گرم شدن بود.

 

حرارت ناشي از اجاق‌هاي پخت غذا، هر لحظه زمين را گرم‌تر مي‌كرد و ناگهان صداي انفجار مهيبي مهمانان را به گوشه‌يي پرت كرد. صداي انفجار به حدي بود كه اهالي منطقه را به محل حادثه كشاند تا ببينند چه اتفاقي رخ داده است. صداي گريه و زاري از هر طرف شنيده مي‌شد.

كودكان گريه‌كنان به دنبال مادران‌شان مي‌گشتند. انفجار يك شيء ناشناس آن هم در يك مراسم عروسي بازار شايعات را حسابي داغ داغ كرده بود و هر كسي چيزي مي‌گفت. يكي مي‌گفت عمليات تروريستي انجام شده، ديگري مي‌گفت فردي دست به انتحار زده است. مدت زيادي طول نكشيد كه خبر به گوش مسوولان ذي‌ربط رسيد و خودشان را به محل حادثه رساندند تا اوضاع را از نزديك ارزيابي كنند.

رييس شوراي تامين شهرستان هيرمند اولين كسي بود كه نسبت به شايعات موجود واكنش نشان داد و گفت: به هيچ‌وجه خبر انفجار از سوي عامل انتحاري صحت ندارد و اين موضوع در دست بررسي است. با توجه به همجواري شهرستان هيرمند با كشور افغانستان و تردد مرزي كه در ساليان قبل صورت مي‌گرفته امكان ورود يكسري سلاح و مهمات جنگي وجود داشته است.

دكتر رفعت، مسوول فوريت‌هاي پزشكي دانشگاه علوم‌پزشكي زابل نيز گفت: هيچ تماسي در اين باره كه حادثه انفجار يا چيزي شبيه به اين، در هيرمند اتفاق افتاده و فرد يا افرادي مجروح شده‌اند با مركز فوريت‌هاي پزشكي 115 هيرمند برقرار نشده و همكاران ما زماني از خبر مطلع شدند كه مجروحان به مركز مراجعه كرده بودند. پس از اعزام امدادگران به محل حادثه، ماموران پليس از ورود همكاران ما به محل حادثه جلوگيري كردند.

تكنسين‌ها نيز چهار نفر ازمجروحان حادثه را از كنار جاده جمع‌آوري كردند و دو نفر ديگر نيز با كمك مردم و بستگان مجروحان به ما تحويل داده شدند. دكتر خسروي، رييس بيمارستان حضرت اميرالمومنين(ع) زابل نيز گفت: پس از وقوع حادثه مجروحان به اين بيمارستان انتقال داده شدند. تعدادي از آنها سرپايي در اورژانس مورد مداوا قرار گرفتند و يك نفر از آنان كه براثر جراحات وارده از ناحيه ران و گلو حال وخيم‌تري داشت، به سرعت به اتاق عمل منتقل و با تلاش تيم اتاق عمل، احيا شد.

در اين حادثه يك كودك بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------