مردی که همسر خود را به خاطر بچه دار نشدن کتک می زد، توسط برادر همسرش کشته شد



اخبار حوادث - مردی که همسر خود را به خاطر بچه دار نشدن کتک می زد، توسط برادر همسرش کشته شد

روز يكشنبه مرد جواني در تماس با پليس خرم آباد از قتل برادرش خبر داد.

بي‌درنگ گروهي از ماموران پليس آگاهي به محل وقوع جنايت در حاشيه شهر رفتند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد مقتول به اسم جواد كه 29 ساله است به علت اصابت دو گلوله اسلحه شكاري به سينه‌اش به قتل رسيده است.

 

با دستور بازپرس پرونده جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و ماموران در اولين گام به تحقيق از همسر مقتول پرداختند.


همسر جواد به عنوان یکی از مظونین در بازجويي‌هاي اوليه منكر هرگونه اطلاعي از قتل شد اما سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: چند سالي است كه با جواد ازدواج كرده‌ام اما به علت اينكه نمي‌توانيم بچه‌دار شويم هر روز درگيري داشتيم و همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار مي‌داد.

 

روز حادثه نيز بارديگر سركوفت‌هاي او در مورد مشكل بارداري‌ام باعث شد با يكديگر درگير شويم. ساعتي بعد از دعوا وقتي برادرم صورت كبودم را ديد علت را پرسيد كه من نيز موضوع كتك‌هاي جواد را گفتم. برادرم نيز عصباني شد و با تفنگ شكاري همسرم او را به قتل رساند. اكنون نيز اطلاعي از او ندارم. برادرم به نام كاظم بعد از قتل از خانه فرار كرد.

با شناسايي هويت قاتل تحقيقات ماموران براي دستگيري برادر زن قاتل آغاز شد و ساعتي بعد خبر رسيد مرد قاتل هنگام خروج از شهر شناسايي و دستگير شده است.

با انتقال متهم به اداره آگاهي او دربازجويي‌ها گفت: دامادمان مرد خشني بود و به خاطر بچه‌دار نشدن خواهرم، هميشه او را كتك مي‌زد. روز حادثه وقتي حال خواهرم را ديدم به علت رفتارهاي جواد جانم به لبم رسيد و او را كشتم.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------