آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

وحشت در آسمان ؛ یکی از مسافران هواپیما فریاد زد: من مبتلا به ابولا هستم



اخبار حوادث - وحشت در آسمان 

یکی از مسافران هواپیما فریاد زد: من مبتلا به ابولا هستم

مسافر دیوانه‌ای در پرواز هواپیمایی از فیلیپین به دومینیکن با ادعای ابتلا به بیماری ابولا مدت دو ساعت مسافران را در میانه راه با وحشت و نگرانی از ابتلا به این بیماری روبه‌رو کرد.

این مسافر امریکایی که نامش فاش نشده است به گفته همسفرانش در طول پرواز مرتب عطسه و سرفه می‌کرد و علائمی را بروز می‌داد که در مبتلایان به بیماری ابولا دیده می‌شود. در ادامه این شرایط دقایقی پس از پرواز ناگهان این مسافر با فریادهایی ادعا کرد به ابولا مبتلا است و حالش خوب نیست. همین ادعای بی‌اساس باعث شد کادر پروازی در تماس با برج مراقبت «پونتا کانا»ی جمهوری دومینیکن تقاضای فرود اضطراری کنند و خواستار بررسی این ادعا شوند.


با فرود اضطراری هواپیما،‌ مأموران با لباس مخصوص وارد هواپیما شدند و این مرد را در اسکورت کامل به آزمایشگاه فرودگاه بردند. در حالی که این مسافر با دیدن مأموران وحشت کرده بود مدام فریاد می‌زد «من آفریقایی نیستم». پس از دو ساعت آزمایش سرانجام پلیس اعلام کرد این فرد به هیچ بیماری مبتلا نیست و تنها آلرژی باعث بروز سرفه و عطسه در او شده است.


هواپیما پس از دو ساعت تأخیر به پرواز خود ادامه داد.


پلیس امریکا این مسافر را در شرایط عدم تعادل روانی تشخیص داده است. مقامات امریکایی پس از مرگ تنها بیمار مبتلا به ابولا در کشورشان با جدیت کامل تمامی راه‌های ورودی امریکا را تحت کنترل قرار داده‌اند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------