اجرای حکم آدمربایان در ملاء عام تسکین دل مردم بناب/ یکی از آدمربایان با دختر 12 ساله نسبت فامیلی داشت



اخبار,اخبار حوادث ,آدمربایان

 

اخبار حوادث - سرهنگ سلطانی وش خبر داد
اجرای حکم آدمربایان در ملاء عام تسکین دل مردم بناب/ یکی از آدمربایان با دختر 12 ساله نسبت فامیلی داشت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: امیدواریم با رسیدگی به پرونده متهمان آدمربایی دختر 12 ساله و اجرای حکم در سریع ترین زمان ممکن در ملاء عام، آلام خانواده داغدار و مردم شریف این شهرستان تسکین یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی سلطانی وش شنبه در جمع مسئولان و اقشار مردم بناب به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تشریح بخشی از عملکرد این نیرو در نیمه نخست سالجاری تاکید کرد: اجرای طرح امنیت اجتماعی جزو برنامه های مدون این نیرو در شهرستان بوده و به هیچ وجه متوقف نخواهد شد.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی بناب در این مدت گفت: جمع آوری 30 قبضه سلاح و کشف و ضبط سه هزار و 463 حلقه سی دی مبتذل از جمله اقدامت این نیرو در راستای ایجاد امنیت در شهرستان توسط عوامل زحمتکش نیروی انتظامی در شش ماهه گذشته بوده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی بناب جمع آوری ماهواره را نیز جزو برنامه های این نیرو عنوان و با ضروری دانستن لزوم همکاری خانواده ها برای جمع آوری و تحویل ماهواره ها به نیروی انتظامی و سپاه برای جلوگیری از گرفتار شدن فرزندان خود در دام شبکه های ماهواره ای دشمن خاطر نشان کرد: در شش ماهه گذشته یک هزار و 977 متهم نیز در شهرستان دستگیر شده اند.
 
وی از کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و 30 درصدی تصادفات جرحی در بناب در همین مدت زمانی نیز خبر داد و افزود: در طی این شش ماهه باند سارقان خودرو شهرستان متلاشی شده و متهمان دستگیر شده در این ارتباط به سرقت 8 دستگاه خودرو اعتراف کردند.
 
سلطانی وش در ادامه با اشاره به جمع آوری یک هزار و 863 دستگاه موتورسیکلت توسط نیروی انتظامی بناب در نیمه نخست سالجاری، از عدم وجود کمپ ترک اعتیاد در بناب نیز انتقاد و تصریح کرد: متأسفانه به همین علت مجبوریم معتادان را به کمپ اعتیاد سایر شهرستان های استان آذربایجان شرقی انتقال دهیم که مشکلات خاص خود را بدنبال دارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی بناب در پایان به پرونده آدم ربایی کودک 12 ساله در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: با وجود نسبت فامیلی یکی از این آدم ربایان با خانواده مقتول و وجود نداشتن هیچ سرنخی از سوی متهمان، درسایه تلاش ها و پیگیری های عوامل نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دادستان شهرستان سه متهم این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که امیدواریم با رسیدگی به پرونده این متهمان و اجرای حکم در سریع ترین زمان ممکن در ملاء عام، آلام خانواده داغدار و مردم شریف این شهرستان تسکین یابد.

"گفتنی است، روز یکشنبه هفته گذشته پس از تعطیلی شیفت صبح مدارس، یک دانش‌آموز دختر ۱۲ساله بنابی در راه بازگشت به خانه توسط سه آدم‌ربا دزدیده شد.

آدم‌ربایان در اولین تماس خود با خانواده دختربچه از آنها در قبال آزادی دخترشان مبلغ قابل توجهی پول نقد درخواست کرده و قرار گذاشتند در مدت ۴۸ ساعت آینده برای دومین بار تماس گرفته و محل تبادل پول را اعلام کنند.

سرانجام سربازان جان برکف انقلاب بالاخره توانستند سه متهم اصلی را در این زمینه شناسایی و پس از دستگیری به مقامات قضایی شهرستان تحویل دهند.

البته متاسفانه دو روز پس از وقوع آدم‌ربایی، دختر ۱۲ساله پس از خفگی توسط آدم‌ربایان، در حیاط منزل یکی از آنان دفن شده بود که شب‌گذشته جنازه وی توسط ماموران کشف شد."

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------