تعقيب و گريز مرگبار پيمانكار شهرداري با راننده ضايعاتي



اخبار حوادث - تعقيب و گريز مرگبار پيمانكار شهرداري با راننده ضايعاتي

حادثه تعقيب و گريز وانت جمع‌آوري زباله با كارگران پيمانكار شهرداري با مرگ پسر 28 ساله‌يي پايان يافت.

ماموران پليس كه براي رسيدگي به يك تصادف منجر به فوت اعزام شده بودند هيچگاه فكر نمي‌كردند اين تصادف پرونده جديدي براي پيمانكاران شهرداري در تهران باشد. اين حادثه ساعت 9 صبح چهارشنبه هفته گذشته به قاضي كشيك قتل تهران اعلام شد.

 

با حضور قاضي سپيدنامه در صحنه قتل مشخص شد ساعتي قبل هنگامي كه كارگران پيمانكار شهرداري از راننده وانت غيرمجاز جمع‌آوري بازيافت مي‌خواهند تا بار خود را تخليه كند راننده به حرف‌هاي آنها توجهي نكرده و اقدام به فرار مي‌كند.

كارگران پيمانكار جمع‌آوري بازيافت منطقه 2 شهرداري نيز وقتي متوجه فرار راننده وانت مي‌شوند به تعقيب او مي‌پردازند تا اينكه راننده در مسير شمال به جنوب اتوبان چمران كنترل خودرواش را در حوالي پل مديريت از دست داده و واژگون مي‌شود. خودرو قبل از واژگوني با مرد 28 ساله‌يي برخورد كرده و مرگ او را رقم زده بود. در ادامه راننده وانت كه از اين حادثه جان سالم به در برده بود همراه 3 كارگر پيمانكار شهرداري بازداشت شدند.

صبح شنبه با انتقال متهمان به دادسراي امور جنايي ويژه قتل، تحقيقات از اين افراد آغاز شد و راننده وانت جمع‌آوري ضايعات و زباله گفت: از چندي قبل ضايعات يكي از تالارهاي عروسي را جمع‌آوري مي‌كنم. روز حادثه نيز براي جمع‌آوري ضايعات به ميدان ونك رفتم. وقتي وسايل را بار ماشين كردم از ترس پيمانكاران شهرداري چادري روي ماشين كشيدم اما در اين هنگام پيمانكاران سر رسيدند و من نيز اقدام به فرار كردم. براي فرار از دست آنها وارد اتوبان چمران شدم اما سه مرد چندين بارقصد كوبيدن خودروشان را به من داشتند.

 

آنقدر به من نزديك شدند كه با گاردريل برخورد كرده و خودرو واژگون شد. وقتي از خودرو خارج شدم ماموران گفتند مرد 28 ساله‌يي چند متر آن طرف‌تر داخل جوي افتاده و فوت كرده و من با او تصادف كردم. تا زماني كه به خاطر دارم با اين فرد برخورد نكردم و خودروي كارگران پيمانكار اين فرد را زير گرفته است.

يكي از كارگران پيمانكار شهرداري نيز در بازجويي‌ها مدعي شد روز حادثه متوجه حمل ضايعات از سوي راننده وانت شديم و از او خواستيم تا زباله‌ها را تخليه كند اما او پا به فرار گذاشت و ما نيز به دنبالش رفتيم تا اينكه كنترلش را از دست داد و خودرو واژگون و با عابر برخورد كرد. ما به وظيفه‌مان عمل كرديم و هيچ تصادفي با مرد عابر نداشتيم.

با انجام تحقيقات اوليه هر چهار متهم با دستور بازپرس به اتهام اخلال در نظم عمومي و تسبيب در قتل غيرعمد بازداشت شدند. همچنين تحقيقات براي شناسايي عامل اصلي برخورد با پسر 28 ساله آغاز شد.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------