اختلاف مالی، انگیزه کشتن دوست قدیمی



اخبار حوادث - اختلاف مالی، انگیزه کشتن دوست قدیمی

مردی که دوست خود را به دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده بود در جریان تحقیقات تخصصی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی صبح روز 19شهریور به محلی اعزام شدند که گزارش شده بود جنازه مردی در آنجا پیدا شده است.

 

آن محل، جاده‌ای خارج از شهر بود و کارآگاهان وقتی به آنجا رسیدند مشاهده کردند جنازه مردی میانسال در حالی‌که چادری رنگی دورش پیچیده شده داخل کیسه زباله بزرگ مشکی‌رنگی گذاشته شده است.

 

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که این مرد با ضربات جسم فلزی تیز مانند ساطور به کام مرگ کشانده شده است. کارآگاهان بعد از انتقال جنازه قربانی به پزشکی‌قانونی تلاش خود را برای شناسایی هویت او آغاز کردند تا اینکه خانواده مرد میانسال ابتدا به پلیس مراجعه و سپس با حضور در پزشکی‌قانونی او را شناسایی کردند. به این ترتیب معلوم شد مقتول مردی 45ساله به نام فیاض است.

 

خانواده فیاض به شخص خاصی مظنون نبودند و سرنخی نیز در این رابطه وجود نداشت اما مشخص شد قاتل یا قاتلان، خودرو مقتول را به سرقت برده‌اند. تلاش‌ها برای یافتن خودرو مسروقه دوروز بعد نتیجه داد و این اتومبیل در حالی‌که کنار خیابان رها شده بود، کشف شد اما بازرسی از آن هم نتوانست به حل این معما کمک کند.

 

افسران جنایی در گام بعدی به بررسی فهرست مکالمات تلفنی مقتول پرداختند و از این طریق نام چندنفر را در فهرست مظنونان ثبت کردند. در میان این افراد شخصی به نام حسن که از دوستان صمیمی فیاض بود و با او مراوده مالی داشت بیش از دیگران توجه پلیس را جلب کرد زیرا حسن رستوران داشت و ساطور و کیسه بزرگ زباله از ابزار کار او به‌شمار می‌رفت.

 

ماموران برای اینکه از نقش حسن در این جنایت مطلع شوند به رستوران رفتند و با تحقیق از کارکنان فهمیدند چادری که دور جنازه پیچیده شده از همان نوعی است که کارکنان زن رستوران از آن استفاده می‌کنند.

 

حسن بعد از افشای این موضوع بازداشت شد. او که ابتدا قصد داشت قتل را انکار کند وقتی در برابر مدارک به‌دست آمده قرار گرفت به کشتن دوستش اقرار کرد و گفت: «من و فیاض با هم معامله‌های زیادی را انجام داده اما اخیرا دچار اختلاف مالی شده بودیم به همین دلیل وقتی او را به رستوران کشاندم با ساطور به قتل رساندم و جسدش را به خارج از شهر منتقل کردم.» بنابراین گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------