آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری، پایان دستبرد ۵۰ثانیه‌ای دزدان به طلافروشی



اخبار حوادث - دستگیری، پایان دستبرد ۵۰ثانیه‌ای دزدان به طلافروشی

دزدان مسلح که در ۵۰ ثانیه دست به سرقت خونین از یک طلافروشی در ایلام زده بودند به دام پلیس افتادند.

يكي از اعضاي باند كه پس از زورگيري مسلحانه به دام پليس افتاده بود، خبر نداشت سلاح كشف‌شده از او، راز سرقت از طلافروشي را نيز فاش خواهد كرد.

ساعت 20:45يكشنبه 18خرداد امسال، زماني كه صاحب يك طلافروشي و پسرش در محله پارك كودك ايلام سرگرم بررسي حساب و كتاب‌هاي آن روز بودند، ناگهان صداي وحشتناكي را شنيدند. 3مرد نقابدار كه ثانيه‌هايي قبل‌تر از يك خودروي پرايد در مقابل طلافروشي پياده شده بودند، شيشه ويترين را به گلوله بستند و بعد از شكستن شيشه، يكي از آنها با كيسه‌اي كه در دستش بود سرگرم جمع‌آوري طلاهاي پشت ويترين شد. 2 نفر ديگر نيز درحالي‌كه كلت كمري و كلاشينكف در دست داشتند وارد طلافروشي شدند و شروع به تهديد صاحب مغازه و پسرش كردند.

صاحب طلافروشي به‌دليل اصابت گلوله به لگنش مجروح شده بود و دزدان ظرف 50ثانيه توانستند بيش از يك كيلو طلا از داخل مغازه سرقت كنند و سوار بر خودروي پرايد متواري شوند.با فرار سارقان، پليس در جريان قرار گرفت و تيمي از مأموران راهي محل سرقت شدند. از آنجا كه دزدان نقاب به چهره‌ داشتند، بررسي‌ تصاوير به‌دست آمده از دوربين مداربسته كمكي به پليس نكرد. در اين ميان اطلاعاتي از شاهداني به‌دست آمد كه توانسته بودند شماره پلاك خودروي پرايد سارقان را يادداشت كنند و به اين ترتيب جست‌وجو براي شناسايي اين خودرو شروع شد.

خودرويي با پلاك مسروقه
ماموران با استعلام شماره پلاك خودروي پرايد متوجه شدند كه اين پلاك‌ متعلق به يك خودروي پژو است و صبح همان روز توسط افراد ناشناسي سرقت شده بود. در اين مرحله نيز سرنخي از سارقان به‌دست نيامد و اين در حالي بود كه تحقيقات براي شناسايي آنها همچنان ادامه داشت.

چند‌ماه از ماجراي سرقت گذشته و ردي از سارقان به‌دست نيامده بود تا اينكه چند روز قبل مأموران پليس در جريان يك زورگيري مسلحانه قرار گرفتند. تيمي از مأموران راهي محل سرقت شدند و از آنجا كه زمان زيادي از سرقت نگذشته بود توانستند با اطلاعاتي كه از شاكيان به‌دست آورده بودند يكي از سارقان به نام جعفر را دستگير كنند. با كشف يك قبضه كلاشينكف از مخفيگاه او، اين سلاح در اختيار آزمايشگاه تشخيص هويت قرار گرفت و در بررسي‌ها مشخص شد كه از اين اسلحه در سرقت مسلحانه از طلافروشي كه خرداد امسال رخ‌داده بود استفاده شده و برخي از گلوله‌هايي كه به ويترين طلافروشي اصابت كرده بود از اين سلاح شليك شده است.

ماموران كه حدس مي‌زدند جعفر در اين سرقت نقش داشته است به بازجويي از وي پرداختند و مرد جوان در نهايت به اين سرقت اعتراف كرد. سرهنگ گوهري، رئيس پليس آگاهي استان ايلام با بيان اين خبر گفت: بعد از اعترافات اين مرد تحقيقات براي دستگيري همدستانش ادامه يافت و كارآگاهان توانستند 2نفر از آنها را در تهران شناسايي كرده و در يك عمليات همزمان هر دو سارق را دستگير كنند.

وي ادامه داد: آخرين عضو اين باند نيز جمعه درحالي‌كه سوار بر خودرو بود از سوي پليس شناسايي شد اما اقدام به فرار كرد. در نهايت در عمليات تعقيب و گريز و با شليك گلوله به سمت خودروي متهم، خودرو پنچر و متوقف شد و سارق جوان به دام پليس افتاد.سرهنگ گوهري افزود: از متهمان 2اسلحه كلاشينكف و خودروي استفاده شده در سرقت كشف شد.
اخبار حوادث - همشهری

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------